SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja prosze o Pomoc!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236
Witam wszystkich

Temat byl poruszany 100 razy wiec porusze 101, jestem zupelnym laikiem i czytam duzo ale nic nie potrafie skompletowac w calosc za duzo rozbieznych informacji. Moze ktos powie ze jestem tepy moze i ma racje ale to juz jego opinia.
Waga120kg wzrost 177 wiek 35 chce zrzucic 35kg zbudowac gore ale orientuje sie ze przy redukcji narazie to chyba nie mozliwe. Nie wiem ile razy dziennie powinienem jesc i co? prosilbym o przyklad menu na tydzien zebym mogl wystarowac.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236
Dodam ze pracuje 7dni w tyg. Pon-Czw za kierownica po 8gdz. piat-niedz w fabryce po 12,5gdz. rower chodze duzo basen z tym ze wczesniej byl browar pizze hamburgery itp nie bede sciemnial. Urodzila mi sie coreczka i musze cos z soba zrobic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236
Współczynnik BF:25%
Waga:121kg
Obwód w pasie:119cm
Obwód uda:67cm
Obwód klatki:125cm
Obwód bicepsa:41cm
Obwód bioder:118cm
Obwód przedramienia:34cm
Obwód łydki:47cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3036 Napisanych postów 51767 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349884