SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja jakie makro dla kobiety 39 lat

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23349
ANKIETA

Wypełnione przez faceta. Zakładam temat bo taki jest regulamin.

Temat dotyczy mojej żony którą od nowego roku namówiłem na siłownie.

Sam ćwiczę od 5 lat i trochę doświadczenia mam.Swoje makro i 0 kaloryczne uczyłem się dostosowywałem dość długo

Miska jeśli chodzi o jakość jedzenia i posiłki jest dopięta. Ja gotuje i pilnuje makrosów

Największy problem to ilość kcal i makro bo tu nie czuje się juz pewnie. Dodatkowo mam presje bo odkąd ja gotuje je znacznie więcej niż wcześniej i jest gadanie "jak bede tyle jadła to napewno nie schudnę"

Dieta wykupiona na sfd w propozycji miała 1250 kcal, poleciała do śmietnika po 5 minutach

Teraz prośba do Was jakie makro przyjąć wyjściowo? Oczywiście obserwacja i ewentualne korekty, ale czy to 1650 kcal to nie za mało?

NICK: NAG

NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1.01.2019

WAGA CIAŁA: 62

WZROST: 165

OBWÓD RAMIENIA:

OBWÓD ŁYDKI:

OBWÓD UDA: 57

OBWÓD BIODER: 98

OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 89

OBWÓD TALI: 70

OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Redukcja i ujędrnienie ciała.

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie

PRZEBYTE KONTUZJE: nie

WADY POSTAWY: nie

ALERGIE: nie

PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie

CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak

CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie

CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie

CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego

1650 kcal

BTW 100 50 200

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

Obwody spadają, waga delikatnie w dół

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak