SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja jakie makro dla kobiety 39 lat

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23349
ANKIETA



Wypełnione przez faceta. Zakładam temat bo taki jest regulamin.

Temat dotyczy mojej żony którą od nowego roku namówiłem na siłownie.

Sam ćwiczę od 5 lat i trochę doświadczenia mam.Swoje makro i 0 kaloryczne uczyłem się dostosowywałem dość długo

Miska jeśli chodzi o jakość jedzenia i posiłki jest dopięta. Ja gotuje i pilnuje makrosów



Największy problem to ilość kcal i makro bo tu nie czuje się juz pewnie. Dodatkowo mam presje bo odkąd ja gotuje je znacznie więcej niż wcześniej i jest gadanie "jak bede tyle jadła to napewno nie schudnę"


Dieta wykupiona na sfd w propozycji miała 1250 kcal, poleciała do śmietnika po 5 minutach

Teraz prośba do Was jakie makro przyjąć wyjściowo? Oczywiście obserwacja i ewentualne korekty, ale czy to 1650 kcal to nie za mało?



NICK: NAG

WIEK: 39

NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1.01.2019



WAGA CIAŁA: 62

WZROST: 165

OBWÓD RAMIENIA:

OBWÓD ŁYDKI:

OBWÓD UDA: 57

OBWÓD BIODER: 98

OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 89

OBWÓD TALI: 70

OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:



CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?



Redukcja i ujędrnienie ciała.



CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie

PRZEBYTE KONTUZJE: nie

WADY POSTAWY: nie

ALERGIE: nie

PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie

CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak

CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie

CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie





CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie

CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)



JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego



1650 kcal

BTW 100 50 200

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?



Obwody spadają, waga delikatnie w dół



PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak



JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING -



FBW pn/śr/pt wolne ciężary - od 7 tyg

Aeroby x3 po 30 min - od 2 tyg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9643 Napisanych postów 114460 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370094
mozna to obliczyć, jeden z dokładniejszych wzorów
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23349
No mozna...
i liczylem nie raz i nie dwa... Testowałem na sobie i znam ten wzor
Szczerze nijak sie ma do rzeczywistosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1448 Napisanych postów 3371 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 235451
Twoja żona jest prawie mojej wagi i wzrostu - u mnie 60kg na 163cm( niestety wymiary inne ), ja redukcję zaczynałam z 2000kcal b:130, t:60, ww: reszta kcal, przy 3xsiłowy i min. 10000 kroków + rower wiosną ( bywało po 50km tygodniowo, ale bywały też cheaty na 2700kcal ). Mam pracę siedzącą, ale jestem aktywna w ciągu dnia i leciało. Każdy musi przerobić na sobie kcal i makro i ja np. długo dochodziłam do tego idealnego dla mnie. Polecam wyjść z 2000kcal i makro jak wyżej napisałam u siebie i obserwować. Mi w sumie wyszła piękna rekompozycja

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9643 Napisanych postów 114460 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370094
kurat wzór jest dobry, wiadomo na 100 % mozna się nie wstrzelić i dlatego stosujesz wyliczenia i po tygodniu dwóch mozna modyfikować jak zmian nie ma

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan dla dziewczyny