SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 619
Cześć!



Szukam porady odnośnie mojej planowanej redukcji.
Jedną "redukcję" o ile można tak to nazwać już przeszedłem. Nie miałem wtedy diety szczególnej, po prostu zdrowiej się odżywiałem, nie jadłem śmieciowego jedzenia, unikałem słodyczy, alkoholu, jadłem o równych porach i się ruszałem.
Na ruch składało się bieganie, 3-4x w tygodniu (4-5km w 40min) + sporadycznie siłownia.
Miało to miejsce zeszłego roku od maja do sierpnia, zrzuciłem wtedy około 11kg. Niestety we wrześniu miałem służbowy wyjazd, tygodniowy i jakoś przez ten wyjazd się rozleniwiłem, zacząłem znowu jeść śmieci, a to tu kebab, tutaj frytki, tu po drodze jakiś mcdonald i pizza, trochę słodyczy. Po drodze były święta i też sobie jedzenia nie pożałowałem, do tego ciągła praca siedząca i brak ruchu, no i... I znowu mi na wadze pokazały się 3 cyfry - 100kg. Więc trzeba się za siebie wziąć, ale tak już na poważnie, razem z solidną dietą.

W tym tygodniu zacząłem biegać, zacząłem powoli, tak jak ostatnio, 2-2,5km w 25 minut. Od poniedziałku dojdzie siłownia, będę miał dostęp do wyciągu górnego i dolnego, ławki ze sztangą prostą, sztangielkami - zacznę od FBW.
Plan mam następujący w ciągu tygodnia:
3x bieganie
3-4x siłownia

Nie wiem czy aeroby - bieganie można łączyć z siłownią. Czytałem, że tak, ale pod warunkiem, że aeroby następują po siłowni, kiedy poziom cukru zostanie ustabilizowany po walce z żelastwem. Prosiłbym o jakieś info, jeżeli tak to z chęcią tej siłowni dorzucę więcej.

Z suplementacji planuje:
TREC L-Carnitine + Green Tea SoftGel
Olimp Thermo Speed Extreme Mega Caps

Następne pytanie przy okazji - L-Carnityny nie warto podobno brać w dni bez aerobów gdzie występuje tylko siłownia, prawda to?
I jeszcze - warto przy mojej redukcji dorzucić kreatynę żeby przy okazji trochę mięśniom się dostało?
Warto w antykataboliki inwestować czy na razie nie ma sensu?

Załączam plan żywieniowy na pierwszy dzień i bardzo bym prosił o ocenę, wszelkie uwagi jak najbardziej mile widziane. Postaram się jutro dodać kolejne planowane dni również do oceny.

Pozdrawiam!

Wiek : 27
Płeć : mężczyzna
Cel : -20kg
Waga : 100kg
Wzrost : 180
Poziom bf : 27,63%





Zmieniony przez - Ichiini w dniu 2016-02-06 01:14:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11088 Wiek 170 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188292
Co do treningu poczytaj to : http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Co do diety to :
-Podbij białko na poziom 180-200 gram
-tłuszcze podbij tak na 100-120gram
- wyrzuć masło orzechowe ponieważ : http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy 
-oczyścić diete z przetworzonej żywności jak bułki i szynki sklepowe .
-co do tej suplementacji jak masz to już zjedz.

Popraw jadłospis i wrzuć go na nowo.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 619
Dzięki za odpowiedź! Zamieszczam poprawiony plan.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11088 Wiek 170 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188292
Po treningu lepiej jakbyś spożywał większą pulę węglowodanów , może być nawet większość w ciągu dnia przerzucona na tą porę.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 619
Nie wiem za bardzo co przerzucić, wystarczy jeżeli z 3 posiłku wyrzucę warzywa na patelnię i wrzucę je w 4, a z 4 przeniosę olej do 3?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 619
Przygotowałem drugi plan Na kolację dżem domowej roboty, dlatego wybrałem opcję wysokosłodzony. Jeszcze coś z rybą musiałbym przygotować, wędzona makrela wchodzi w grę?

Pytanie: w dni nietreningowe mogę jeść to samo czy przygotować coś innego?





Zmieniony przez - Ichiini w dniu 2016-02-06 23:29:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 619
Dwa tygodnie ćwiczeń za mną, prawie tydzień diety, waga poszła w dół tylko o 1kg, a przez ten tydzień waga stoi. W tym tygodniu poza bieganiem doszła też siłownia. Czy to możliwe, że waga nie spada przez to, że mięśnie od wysiłku "spuchły" lub trochę się rozwinęły? Delikatne zmiany w obwodach już zauważyłem, czyli na razie wszystko dobrze mimo tego, że waga nie spada?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase - do oceny

Następny temat

Nie masz postępów? Przełam swój schemat!

Masa