SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 876

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 124
Witam,
ułożyłem kolejną dietę jednodniową i chciałbym żeby eksperci ją ocenili. Starałem się zwracać uwagę na IG i na produkty wysoko przetworzone, jednak tych ostatnich znajdzie się parę ,np. (jeśli się nie mylę) polędwica, serek wiejski, paluszki rybne. Starałem się, żeby wszystkie posiłki były zbilansowane, oprócz kolacji ze względu na dostarczenie organizmowi samej kazeiny na noc, bez ww i tłuszczy. W posiłku potreningowym dałem biały ryż, gdyż ma wysokie IG, w przeciwieństwie do dzikiego, który niskie IG. Kurczaka i paluszki rybne będę piekł zamiast smażyć.
Wiedzę zaczerpnąłem po przeczytaniu paru tematów, które można znaleźć pod tym linkiem http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
To jest moja wcześniejsza dieta, która miałem przez 3 dni. http://www.sfd.pl/Dieta_na_mase_do_oceny_i_czy_można_nabijać_węgle_chrupkami_kukurydzianymi_-t1103848.html
Moja waga: 81kg
Wzrost: 180cm
Wiek: 18

Zapotrzebowanie kaloryczne wyliczyłem z tego wzoru:
M:
1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

Wyszło mi: 2332kcal

Procent kalorii pochodzących z:
-białek: 21%
-węglowodanów: 61%
-tłuszczy: 18%

Proszę o pomoc!





Zmieniony przez - Abiturient w dniu 2016-02-06 00:14:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11088 Wiek 172 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188292
Do wyrzucenia z diety:
-słonecznik i masło roślinne ponieważ jest to złe źródło tłuszczy
-szynka sklepowa i paluszki rybne gdyż są to przetworzone bardzo produkty
- za mało tłuszczu w diecie podbij na minimum80-100 gram
- po treningu możesz dodać shake z :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html
- kolacja może być nawet węglowodanowo tłuszczowa także nie patrz na mity .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 124
Masło roślinne dodaje tylko do posmarowania jednej kromki chleba, a co mogę zamiast pestek słonecznika? Szynki jem tylko 1 plaster. Paluszki rybne to nie wiem czy mógłbym zastąpić rybą, chyba że poleci ktoś jakąś tanią dobrą rybę z biedronki, tesco lub lidla na posiłek przed treningowy. Przy takiej ilości węglowodanów mam podbijać tłuszcze? Można dać tłuszcze w okolicach treningowych czy to mit? Suplementów mi nie polecajcie, jedyne co będę teraz brał to HI TEC MEGA BCAA 2000. 3 kapsułki przed i 3 po treningu.


Zmieniony przez - Abiturient w dniu 2016-02-06 10:46:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11088 Wiek 172 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188292
W takim razie poczytaj ten poradnik , dalej masz braki w wiedzy jeśli taki jadłospis układasz http://www.sfd.pl/Mały_portfel_a_dieta__Poradnik-t1057692.html .
BCAA nic Ci nie da.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja do oceny - poprawy

Następny temat

Redukcja do oceny

Masa