SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania dotyczące Konkursu Ground Game - Iron Horse - TYLKO TUTAJ !!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 63328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wirda Taekwondo Coach
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 4979 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35920
Ach.. nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i gdyby nie wikipedia to byłoby ciężko :P

Trener PoTreningu.pl
AdrianIwanowski.eu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1556 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35243
Nie znam się na tym, ale to jednak było łatwe, w sumie minęło już 30 minut, więc można napisać, co odpowiedzieliście.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wirda Taekwondo Coach
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 4979 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35920
Do znalezienia tak, ale jeśli miałbym to powiedzieć z głowy to nic bym nie wymyślił. Wiki podpowiedziało mi Abu Dhabi Combat Club ^^

Trener PoTreningu.pl
AdrianIwanowski.eu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Rabittt FIGHT24.PL
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 8533 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 61281
To państwo chyba parteru nie ćwiczycie ale rozumiem,stójkowce
Wg mnie wystarczy skrót, ponieważ i tak każdy jak usłyszy 'ADCC' to już wiadomo o co chodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wirda Taekwondo Coach
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 4979 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35920
tak samo jak z ACDC

Trener PoTreningu.pl
AdrianIwanowski.eu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1009
ja mam taką nadzieje że wystarczy skrót :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Rabittt FIGHT24.PL
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 8533 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 61281
dokładnie tak