SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push pull 4 dniowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 672

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Cześć mam 17 lat chciałem zacząć ćwiczyć planem push pull 4 dniowym wcześniej ćwiczyłem fbw trenuję regularnie na siłowni od 7 miesięcy wcześniej trenowałem ale z dużymi przerwami moim celem jest zbudowanie masy mięśniowej poniżej wklejam swój plan prosiłbym o ocenę i poprawę błędów

Push
Wyciskanie sztangi płasko 4x6-8
Wyciskanie hantli skos dodatni 3x10
Przysiad 4x6-8
OHP 4x6-8
i tu niewiem czy dać unoszenie hantli bokiem do pusha jeszcze 3 serie czy dać do pulla osobno
Wyciskanie francuskie 3x10-12

Pull
Podciąganie 4x8-10
Wiosło hantlem 3x10
Uginanie nóg leżąc 3x8-10 na dwugłowe
Uginanie ramion ze sztangą 3x10-12

Push
Wyciskanie skos dodatni 4x10
Dipy 3x10
Przysiad że sztangą z przodu 4x6-8
Wykroki ze sztangą 3x10
Wyciskanie hantli siedząc
I tu albo unoszenie hantli na środek barków albo dam do pułku
Triceps wyprosty ramion na wyciągu 3x10-12

Pull
Wiosło sztangą 4x6-8
Ściąganie drążka do klatki 3x10
Biceps uginanie z supinacja leżąc na ławce skośnej
Uginanie chwytem młotkowym


Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
I zapomniałem dodać że progresowałbym z ciężarem około 2.5 kg co tydzień na ćwiczeniach wielostawowych i brzuch trenował bym w dni pull 2 razy w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący