SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze Plan do oceny mass

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41
witam


Jestem nowy na forum wiec krutko o mnie

20 lat
170
76
staz:2,5 roku


Stary plan treningowy : 4 razy w tyg

Pon
x

wtorek
bicep+tricep+barki

sroda
plecy+kaptury

czwartek piatek
x

sobota
klata

niedziela
nogi+ausdauer bieganie box itp ..


nowy plan:

Pon-Klatka+tricep
wto-plecy
sroda-x
czwa-bicep+bary+kaptury
piatek-x
sobota- nogi+ausdauer

Brzuchy robie codziennie

Czekam na wasze wypowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
"wtorek
bicep+tricep+barki
"

Jeżeli wykonywałeś barki po treningu ramion-popełniałeś duży błąd...


"niedziela
nogi+ausdauer bieganie box itp "
Po treningu nóg jeszcze biegałeś i chodziłeś na boks? Albo trening nóg był strasznie słaby albo na pozostałych aktywnościach byłes jak warzywo....kiepskie połączenie.


Co do nowego rozkładu:



Pon-Klatka+tricep
wto-plecy
sroda-x
czwa-bicep+bary+kaptury
piatek-x
sobota- nogi+ausdauer

Brzuchy robie codziennie

Czekam na wasze wypowiedzi

Biceps absolutnie NIE przed barkami! + W takim układzie kaptury lepiej do pleców....Bo to jednak część pleców, chociaż przy barkach tez nieco pracuje.

Ogólnie najbardziej zastanawiajace jest to, ze triceps będziesz wykonywał już totalnie usmażony po klatce, a biceps świeży prawie po barkach-zatem na biceps będziesz mógł dorzucić więcej serii niż na triceps....Ale gdyby to na ciebie dobrze działało-to raczej wszystko byłoby w porządku, jeżeli chodzi o sam rozkład przynajmniej. Zastanowiłym się jeszcze nad dodaniem jednego dnia przerwy więcej między plecami i nogami[czyli np. nogi umieścić w piątek, nie w sobotę].


Co do robienia brzuszków codziennie-bez sensu, tym bardziej, ze brzuch mocno pracuje tez stabilizująco przy treningu nóg i pleców...Rób brzuch dwa, ewentualnie trzy razy w tygodniu ale zawsze miej go zregenerowanego na sesję pleców i nóg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41
Biceps absolutnie NIE przed barkami! + W takim układzie kaptury lepiej do pleców....Bo to jednak część pleców, chociaż przy barkach tez nieco pracuje.


w sumie to zazwsze robilem bicep tricep razem a kaptury i bary z plecami , lecz zauwazylem ze duzo znajomych laczy partie miesniowe i dlatego postanowilem tez tak sprobowac ale nie wiem czy jest sens? dlatego napisalem tutaj tego temata , stary trening efekty przynosi tylko klatka w miejscu cos stoi.



Zastanowiłym się jeszcze nad dodaniem jednego dnia przerwy więcej między plecami i nogami[czyli np. nogi umieścić w piątek, nie w sobotę].



miales na mysli na niedziele przelozyc nogi.Nogi robie na maksa przysiady ze sztanga, maszyna na wyciskanie potem ide biegac ciezko ale idzie a pod wieczor ide na box . a brzuchy robie codziennie maja na mysli w dni treningowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41
Troche wiecej

20 lat
170
76
staz:2,5 roku sump: ZMA olimp,xxl mass ,vitalmax cre-no,storm+shock i animal flex na stawy.


PONIEDZIALEK
klata

Lawka poziom 5 seri 12 10 8 8 6
Lawka skos gora 5 seri 12 10 8 8 6
Rozpietki lawka poziom hantelki 3 seri 10 8 8
Wyciag sznurki stojac 4 seri 12 10 8 8
Sciaganie drazka wyciag gorny 2xprzod 2x tyl 10 8
brzuch

WTOREK
plecy +kaptury
Podciaganie szeroki uchwyt 4 seri 10 10 8 8
Martwy ciag 4 seri 12 10 8 6
Podciaganie sztanga wioslowanie 4 seri 12 10 8 6
kaptury
Hantele wznoszenie barow "kreis" do przodu i do tylu
jew.3seri 12 10
Sztanga unoszenie barow 4seri 10 10 8 6
brzuch

sroda -wolne


CZWARTEK
bicep+tricep
Uginanie ramion stojac hantle 4 seri 12 10 8 6
Uginanie ramion stojac sztanga polamana 2xszeroki uchwyt+2xweski uchwyt
Modlitewnik hantelka pionowo 3 seri kazda reka 10 8 8

tricep

wyciskanie franzuskie sztanga lezenie poziom 4 seri 12 10 8 6
Prostowanie ramion maszyna stojac "sztanga polamana" 3 seri 10 8 6
Prostowanie ramion maszyna stojac "sznurek" 3 seri 8 8 6
brzuch

Piatek- wolne

SOBOTA
nogi+barki
Przysiady ze sztanga 5 seri 12 10 10 8 6
wypychanie maszyna 5 seri 10 10 8 8 6
bary
wyciskanie sztangi sprzedglowy 4 seri 12 10 8 6
Hantle unoszenie bokiem w gore 3 seri 12 10 8
Podnoszenie sztangi lamanej wzdluz tulowia 3 seri 10 8 8

sorki ze tak krzywo.


Stary trning z nowym poloczylem i pare nowych cwiczen czekam na opinie dzieki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NOWY PLAN CYCKI START

Następny temat

plan na mase do oceny

Fruzelina