SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosba o pomoc!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 743

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 411
Witam!
Chciałbym prosic o pomoc kogos z duzym doswiadczeniem chodzi mi mianowicie o pare porad odnosnie treningu i suplementow.Jestem
facetem w wieku 36 lat kulturystyke trenujeponad 10 lat.Mimo dlugiego stażu
mam mała wiedze i dlatego prosze o pomoc .Te dziesiec lat nie mialem zadnej
diety tylko odczasu do czasu brałem jakiegos gainera lub kreatyne ale
torzadko,dpoiero od 2 miesecy trzymam diete do tego biore MutantMass,aminokwasy
Olimp mega caps i przed treningiem No Shotgun.Popierwsze poszlo mi okolo 3 kilo
massy nie wiem czy to duzo ale jestem zadowolony bo mialem problem zeby cos
szło.Po drugie ciezko ida mi treningi siła tak jak przed 3 lat,moze dlatego ze
staryjestem .Moze napisze jaki plan mam treningowy który ciagne juz
odroku.
> Dzien 1 klatka
> wyciskanie sztangi na poziomej 12,10,8,6x4
> wyciskanie sztangielek na skosie j.w.
> wyciskanie stangi glowa w dół j.w.
> rozpietki j.w.
> Dzien 2 biceps triceps tu łacze
> sztangielki siedzac na przemian j.w.
> sztangielka za głowy j.w.
> sztanga lamana stojac j.w.
> francuskie j.w.
> sztangielka modlitewnik j.w.
> wyciskanie sztangi w waskim chwycie j.w.
> Dzien 3 najszerszy nogi
> siedzac wyciag dolny j.w.
> siedzac wyciag górny j.w.
> wioslowanie w opadzie j.w.
> przysiady ze sztanga j.w.
> wyprosty na maszynie j.w.
> wypady ze sztanga j.w.
> Dzien 4 barki lydka
> unoszenie sztangielek bokiem j.w.
> wyciskanie za karku j.w.
> sztanga do brody j.w
> Do tego dwa razy w tygodniu bierznia i basen.
> Przepraszam za bledy moze cos napisalem niezrozumiale ale pomimo mojego
wieku lubie to co robie i chcialbym zangażowac sie bardziej i jezeli miałby ktos
chwile przestudiowac mój przypadek to prosze o pare porad co mam zmienic?
jakie odżywki stosowac jak dlugo?Prosze o pomoc! Z powazaniem kamyk_1972
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1020 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10164
moze zmien plan troszke bo taka monotonia nie jest wskazana..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 411
ok. zmiana planu a odnosnie odzywek w nastepnym cyklu biore tylko mutanta aminokwasy i no shotgun przed treningiem.Chodzi mi o masse i sile ,massa idzie ale siła porazka bez zmian od 2 lat!!! A odnosnie planu to co bys zaproponował na klatke?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 9947 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52544
Masa=dieta
Sila=trening.

Jesli chcesz aby sila poszla w gore, musisz zrobic specjalny trening. W dodatku uwazam, iz masz za duzo cwiczen w tym planie, co moze byc powodem przemeczenia miesni. Suple to sprawa drugorzedna, cykle to glownie sprawa gotowki, a stala suplementacja, mozga byc aminokwasy, ktore widze ze bierzesz, moga byc witamin, gainer dla uzupelnienia, ale przydatne jest takze ZMA i zelazo, ktore warto lyknac na sen. Pilnuj regeneracji.

P.s Cwiczysz 4 dni pod rzad?

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 411
dwa dni przerw dwa dni w miedzy czasie bieznia i basen dwa razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8615 Napisanych postów 69844 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 923862
jak wspominalem na priv, przede wszystkim zmiana planu treningowego
nie dziw sie iz silowo stoisz w miejscu, i zapewne podobnie jezeli chodzi o masę MIĘŚNIOWĄ , jak trenujesz - jak sam napisales - od roku czasu tak samo
stagnacja, nuda , moze lekki przetrenowanie

polecam dzial trening dla zaawansowanych , poszukaj nowego planu treningowego, lub sam cos uloz i popros o pomoc w skorygowaniu ewentualnych błędów, moze wyprobuj inny trening niz split (dzielony), czyli np. fbw, hst
kombinuj


Zmieniony przez - Banan w dniu 2008-11-14 16:14:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 411
ok.Jeszcze raz Duze Dzieki!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sterol , glutmine ???

Następny temat

Jakie suple....

WPC