SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proporcje - tłuszcz a mięśnie

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3779

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 195 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4952
Z tego, co zauważyłem, panuje powszechny pogląd, że nie da się osiągnąć efektów w treningu siłowym bez przyrostu masy.
Nie mogę się z tym do końca zgodzić - moja waga od ponad 1,5 roku trzyma się na podobnym poziomie (81-83kg) a efekty są, i to nawet całkiem wyraźne. Od tego czasu w klatce przybyło mi jakieś 8-9 cm, mam większe i szersze barki, na plecy również nie narzekam. Największym mankamentem są niesety ramiona, które z początku poszły mocno do przodu a potem jakoś już nie chciały (staram się coś właśnie z tym zrobić), choć poprawiła się trochę ich rzeźba. Co ciekawe, obserwuję niestety bardzo powolny i raczej niewielki spadek tkanki tłuszczowej. I z tym właśnie wiąże się moje pytanie - jak to się dzieje, że poprawiając zauważalnie swój wygląd (czyt. - rosnąc) poziom tłuszczyku obniża się tak powoli?

Dodam, że stosuję ozywiście dietę wyokobiałkową (ok. 1,6-1,8g/kg) i staram się raczej nie przekraczać obecnej wagi (ważąc więcej robię się po prostu za gruby, jak na mój gust przynajmniej).

Pozdrowienia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2005 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45779
Moze masz wage zepsutą?

seal

trust no one

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 195 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4952
Hehe...wagę mam raczej dobrą...
Muszę się trochę poprawić - tłuszczyk baardzo powoli schodzi przede wszystkim z brzucha, im wyżej tym szybciej widać różnicę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 108 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 820
jesli masz mozliwosc to zmierz sobie zawartosc tkanki tluszczowej
mezczyzna powinien miec od 12 do 16 %
kobieta od 20 do 25 %
wtedy bedziesz mia swiadomosc czego ile masz i co ewentualnie zmienic w cwiczeniu badz diecie..
to dosyc wazne

Pozdrawiam Yavorski

Pozdrawiam Yavorski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126184
Z tego, co zauważyłem, panuje powszechny pogląd, że nie da się osiągnąć efektów w treningu siłowym bez przyrostu masy.
Nie mogę się z tym do końca zgodzić - moja waga od ponad 1,5 roku trzyma się na podobnym poziomie (81-83kg) a efekty są, i to nawet całkiem wyraźne. Od tego czasu w klatce przybyło mi jakieś 8-9 cm, mam większe i szersze barki, na plecy również nie narzekam. Największym mankamentem są niesety ramiona, które z początku poszły mocno do przodu a potem jakoś już nie chciały (staram się coś właśnie z tym zrobić), choć poprawiła się trochę ich rzeźba. Co ciekawe, obserwuję niestety bardzo powolny i raczej niewielki spadek tkanki tłuszczowej. I z tym właśnie wiąże się moje pytanie - jak to się dzieje, że poprawiając zauważalnie swój wygląd (czyt. - rosnąc) poziom tłuszczyku obniża się tak powoli?

POCZATKUJACYM UDAJE SIE POGODZIC PRZYROST MASY Z UTRATA TKANKI TLUSZCZOWEJ
POZNIEJ JEST TO NIESTETY BARDZO TRUDNE (ANABOLIZM -BUDOWA MASY MIESNIOWEJ, KATABOLIZM ROZPAD TKANAKI TLUSZCZOWEJ)
LEPIESJ SKUPIC SIE W DANYM OKRESIE CZASU NA JEDNYM, POZNIEJ NA PRZECIWNY

Dodam, że stosuję ozywiście dietę wyokobiałkową (ok. 1,6-1,8g/kg) i staram się raczej nie przekraczać obecnej wagi (ważąc więcej robię się po prostu za gruby, jak na mój gust przynajmniej).

TO NIE JEST DIETA WYSOKOBIALKOWA, ARZCEJ POPRAWNE WARTOSCI BIALKA DLA KOGOS CZYNNEGO SPORTOWO (W SPORTACH SILOWYCH)



Fakty, nie mity
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2474
Też zauważam poprawę wyglądu bez zmiany wagi. Chodzi jednak bardziej nie o masę mięśni ale jego jakość.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126184
NIE MA CZEGOS TAKIEGO JAK JAKOSC MIESNI
MIESNIE MAJA ROZMIAR
TZW JAKOSC MIESNI TO PO PROSTU MINIEJSZA TKANAK TLUSZCZOWA, PRZEZ CO MIESNIE SA LEPIEJ WYEKSPONOWANE

Fakty, nie mity
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2474
No i oto właśnie chodzi! Ale można bardziej pracować nad szczegółami nie zwiększając znacząco masy całego mięśnia. To miałem na myśli!

Pozdrawiam

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakosc to takze ksztalt miesnia. Mozna zbudowac np. kuliste barki, z rownomiernym rozwojem kazdej glowy lub takie gdzie kazda glowa bedzie widoczna jako oddzielne sciegno - i to nie za sprawa genetyki a wlasnie wlasciwego treningu. To jest tez jakosc.

bst
Happy HIT follower
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Licze na wasza Pomoc

Następny temat

ckd II

Wheya