SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z sila-pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1236

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

19

Waga

76kg

Wzrost

182

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

6 miesiecy

Uprawiane inne sporty

Aeroby

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Hantle,sztanga,drazek,lawka regulowana

Dieta

Jest high carb

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Nie

Zażywane suplementy

Bialko,weglowodany,kreatyna

Ostatnio przerabiany plan

Push/pull

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 77kg,mc 50kg,wyciskanie 35kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
witam,mam pewien problem z wyciskaniem jak i ogólnie z silą strasznie kiepska jest ;/ i problemem jest dokładnie co sesje czy tydzień po 2kg obciążenia jak na ten wiek,taka wagę... dodam,że dieta była od samego początku natomiast nie ważyłem stad tez kcal były ustawione jak ważyłem 59kg teraz waga 76kg i kcal zwiększyłem dopiero 4 dni temu,czy to przez to silą nie szla? staz treningowy 6 miesięcy + jeszcze coś tam ćwiczyłem na takich planach bardziej nieogarniętych,podane obciążenia to są 'talerze' nie licząc gryfu i zacisków (przerabiałem już plan FBW by Traktor dla początkujących) a push/pull wykonuje dopiero z miesiąc.

Zmieniony przez - tadekch**22 w dniu 2012-12-04 14:59:02
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Moze nalezy zwrocic uwage na poprawna technike glownych ćwiczen i regeneracje ? Chyba nie musze Ci mowic, ze jedno i drugie w bardzo duzym stopniu odpowiada za sile i progress.

Pokaz swoj caly plan moze masz cos namieszane.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
PUSH
- Wyciskanie sztangi skos (+) 3s 12-8 pow
- Wyciskanie hantli płasko 3s 12-8 pow
- Wyciskanie z klatki siedząc 3s 12-10 pow
- Unoszenie hantli bokiem w opadzie tułowia 2s 12-8 pow
- Francuskie wyciskanie sztangi 3s 12-8 pow
- Wspięcia na palce 3s 12-10 pow

PULL
- Przysiady ze sztangą na barkach 3s 12-8 pow
- Podciąganie na drążku 3s MAX
- Wiosłowanie hantlem 2s 12 pow
- Marty Ciąg 2s 12-8 pow
- Uginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstka 3s 12-8 pow
- Zwijanie nadgarstków podchwytem i nachwytem (seria łączona)

Regeneracja jest na spie z 8h~ natomiast co do techniki staram się wzorować na tutorialach roznych z yt jak i sfd (siłownie mam u siebie stad nie patrzy na mnie żaden trener by widzieć czy to 100% poprawnie,aczkolwiek staram się wykonywać tak jak jest napisane/pokazane w tutorialach.

Zmieniony przez - tadekch**22 w dniu 2012-12-04 15:36:11

Zmieniony przez - tadekch**22 w dniu 2012-12-04 15:40:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
I jak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
hmm no plan wyglada powiedzmy ok. ile czasu juz nim trenujesz?

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
Miesiąc dopiero.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
No to niema co panikowac. Potrenuj jeszcze troche i sila pojdzie. Nie wszystko szybko i latwo przychodzi ;]

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
Ale ja dlatego panikuje ponieważ przy wyciskaniu to biorę tak mało,ze hej,a ta siła to stoi już długo... bo już stała mi siła na planie FBW by Traktor dlatego zmieniłem na PUSH/PULL,a ostatnio to dodałem kcal z tłuszczu bo miałem za mało jak sie okazało po zważeniu ale nie wiem czy tutaj szukać tej przyczyny ,ze sila nie rosnie czy gdzieś indziej :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
A czego Ty oczekujesz, jakiego progressu w sile ? Moze poprostu musi minac wiecej czasu. Ile trenowales fbw traktora ?

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
2,5 miesiąca jakoś ,sila nie leciała po 2 miesiącach treningu zrobilem przerwe z tydzien i push /pull smigam ale sila nic nie urosla od tego czasu.

Zmieniony przez - tadekch**22 w dniu 2012-12-04 17:42:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
ile razy w tyg trenujesz?

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny !@!

Następny temat

przeziębienie - krótka piłka

Fruzelina