SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z jelitami

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 118
Witam. Nie wiem czy ma ktoś z Was takowe problemy, ale może ktoś pomoże. Otóż niekiedy ciągle, czyli rpzez kilka dni, a niekiedy raz na 2 tygodnie mam biegunki :/ Niezbyt fajna rzecz wiadomo, a szczególnie, że przeszkadza bez wątpienia w normalnym cyklu na siłowni i osłabia organizm. Byłem oczywiście z tym u odpowiedniego lekarza i jego diagnostyka byla: Zespoł Jelita Nadwrazliwego, ale co z tego. Przepisał mi tylko leki, któe mialem zazywac rano i bodajze po poludniu, z lekami bylo jako tako dobrze, ale sie skonczyly i w koncu jak dlugo mozna je zazywac. Czytałem w necie, że ta choroba (bo tak to trzeba nazwac) ma podłoże emocjonalne, czyli róznego rodzaju stresy itd. Co robic, ma ktos moze takie problemy?
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 148 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 688
po pierwsze co ci zapisał? debridat/tribux czy coś innego, po drugie nie jedz 2 - 2 i pół godziny przed treningiem, bo trening siłowy wzmaga ruchy robaczkowe jelit, po trzecie ogranicz błonnik, po czwarte KUP SOBIE TRILAC albo inne żywe kultury bakterii i bierz 3 -4 razy dziennie, po piąte pomyśl czy to nie po jakiejś odżywce białkowej/gainerku/ al;bo kreatynie tak się dzieje, jeśli wpadniesz na trop jakiejś - wyeliminuj, a jak to nie pomoże no to nie wiem ;((((

piegi piegi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2065 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16342
ja mam takie problemy, u mnie występuje to przy nerwicy na którą cierpię od ponad 3 lat, od samego zespołu jelita drażliwego nie biorę w tej chwili żadnych leków wcześniej brałem debridat na zmianę z duspatalinem- mi niewiele te leki pomagały, jelita uspokoiły sie dopiero jak zaczołem brać leki od nerwicy i wsumie przestałem zwracać uwage na tą dolegliwość, w pierwszej fazie gdy pojawiły mi się problemy z drażliwym jelitem popadłem w hipochondrię, byłem pewien że jestem chory, męczyłem się chudłem i wogóle, moja rada olej to staraj się też unikać błonnika-on nasila bardzo nieprzyjemne ruchy robaczkowe
pozdrawiam

"pozdrawiam wszystkich sympatyków hibernacji"
endo klub
kiedyś kulturystą trzeba było się urodzić teraz jest megabol

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 4965 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40441
kupcie sobie w aptece herbate gastrosan fix za ok 4 zł, ja ją pije i stan mojego brzucha znacznie sie poprawil mimo iz pije ja tylko jedna dziennie (mozna pic wiecej, nie uzaleznia) to jest ziolowa herbata wiec na jakies wielkie efekty trzeba poczekac ale mimo wszystko jak np. jestem zatruta to efekt jest widoczny od razu. Ta herbatka dziala ochronnie, polecam

"Ten tylko jest wolny,
kto na wysokość wstępuje bez uciech,
a schodzi z niej bez żalu..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 496 Napisanych postów 9533 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18704
niestety zespól jelita tak wyglada ... i ciężko goleczyć
biegunki i zaparcia powtarzające się - książkowy objaw
niestety na wiele chorób nei ma 100% leków

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 32016
Co sadzicie o gorzkiej czekoladzie (w tabliczce) lub 1 dniu glodowki na oczyszczenie organizmu (picie tylko goracej wody)? - pytam na podstawie doswiadczen wlasnych, niewiele majacych wspolnego ze wspolczesna medycyna

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 118
Faftak tak dostalem m.in debridat. Błonnik owszem wyeliminowałem, przez to nie jem jakiegos ciemnego pieczywa pelnoziarnistego. Mowisz abym nie jadl 2 godzinki przed siłka? Moje cwiczenia trwaja ok 1,5h-2h, wiec to duzo i do tego 2h przed silka nic nie jesc, to juz naprawde dlugo. Ta dolegliwosc juz mam pare lat, wiec to po zadnej odzywce nie jest, zastanawiam sie teraz nad kupnem białka. Tylko białka ponieważ weglowodany z tego co sie dowiedzialem to przyspieszaja ruchy robaczkowe wlasnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 32016
Silka 1.5-2h??? To co Ty tam robisz??? Efektywny trening oscyluje w okolicach 1h.

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 118
Robie program Michaila FORMA NA LATO gr. II, tyle mi wychodzi własnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 148 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 688
słuchaj, albo rybka albo akwarium, mówię ci żebyś nie jadł nie przez te 2 godziny to chociaż spróbuj, i kup ten trilac, albo jakiś inny, niech ci polecą w aptece, i zobacz , jak nie to trudno, inaczej ci nie pomogę, a co do czekolady, to jest to jakiś sposób, z tym że nie ma co tego zbyt często powtarzać , bo choć gorzka czekolada zdrowa i przeciwutleniacz, to kakao zakwasza silnie organizm, głodówka też od czasu do czasu nie zaszkodzi, ale czy to sposób na biegunkę to nie wiem, można też zamias biegunki przez cały dzień jesc jeden tylko rodzaj pokarmu np ryż/kleik/pieczywo itp

piegi piegi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 148 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 688
a, no i jest stoperan, łykasz i sraki ni ma, ale na dłuższą metę to nie wiem czy się nadaje

piegi piegi

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kremy wyszczuplajace

Następny temat

zlamany palec?

Fitmeal