SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicem

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 943

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 698
Od poczatku mojej niedlugiej jak na razie przygody z silownia do poczatku lutego trenowalem biceps takim planem:
1. uginanie ramion ze sztangielkami (supinacja) 10-8-8-6
2. uginanie ramion z gryfem lamanym na modlitewniku 10-8-8-6
3. uginanie ramion ze sztangielka w podporze o udo 10-8-8-6

Sila i masa szly bardzo dobrze, ciezary zwiekszalem. Niestety przez caly styczen trenowania nie wzrosla mi sila ani o troszke, masa tak samo. Nie moglem przekroczyc pewnych ciezarow. Doszedlem do wniosku ze to po prostu chodzi o przyzwyczajenie sie miesni do treningu. Totez zmienilem plan i od poczatku lutego do dzisiaj trenuje nowym planem ktory wyglada tak:

1. uginanie ramion z gryfem prostym stojac 12-10-8
2. uginanie ramion ze sztangielkami (supinacja) 12-10-8
3. uginanie ramion ze sztangielka w podporze o udo 12-10-8

Jak widac wyzej zmienilem kolejnosc dwoch pierwszych cwiczen i zrezygnowalem z modlitewnika.
Pierwsze treningi byly tragiczne. Mialem niesamowite problemy na drugim cwiczeniu, oszukiwalem ruchy mimo ze na uginaniu ramion ze sztanga ciezar byl dla mnie normalny, tak samo ze sztangielkami (zmniejszylem go nawet wzgledem poprzedniego planu). Nie wiem co sie dzialo ale nagle drastycznie spadla mi sila w bicepsach.
Pomyslalem sobie okej, pierwsze treningi, miesnie nieprzyzwyczajone, dam im czas. Niestety jednak do dzisiaj nic sie w tej materii nie zmienilo. Ciezarow nie zdolalem zwiekszyc. Co najwyzej juz nie mam takich problemow z drugim cwiczeniem.



Paradoksalnie rozmiar bicepsa sie zwiekszyl :O

Macie jakies rady co do tej sytuacji? Jakies wyjasnienie? Czemu sila mi w ogole nie rosnie? :(

Się gra, się ma :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 500 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28379
Nauczyles sie robic cwiczenie bardziej technicznie. Tak czasami bywa ze z biegiem czasu, wyciagasz wiecej z mniejszego ciezaru :) musisz zadac sobie pytanie czy trenujesz kulturystyke czy trojbuj silowy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 698
hehehe, soga lap :P Od tej strony jeszcze na to nei patrzylem ;) Tylko czy to dobre spojrzenie ??

Się gra, się ma :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2083 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39361
..echh w sumie zmiana kolejnosci nie powinna az tak bardzo wplywac na wyniki ale ja bym nie rezygnowal z modlitewnika,
a pozatym jak kolega wyzej pisal postaraj sie okreslic jaki jest cel Twojego treningu
pzdr

<<<Bez celu i chęci nigdy nic nie osiągniesz>>>
http://www.sfd.pl/meine_siłownia-t301836.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 698
Cel to masa. Sila ma byc skutkiem ubocznym, ze tak powiem :P Sklamalbym gdybym nie powiedzial ze niepozadanym :P

Się gra, się ma :D

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Optymalny tening dla mnie

Następny temat

co robić??

NutLove