SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 662

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 21
Witam.
Może najpierw o sobie. Mam 19 lat 170cm wzrostu i ważę 70kg. Jestem amatorem jeżeli chodzi o siłownię. Do tej pory ćwiczyłem nieregularnie oraz bez maksymalnego zaangażowania w trening oraz bez suplementacji. Trenowałem zlepiając wszystko z 3-4 miesiące.
Mam taki problem, otóż ogólnie nie jestem gruby, jestem dosyć szczupły ale oczywiście chciałbym to zmienić poprzez trening ale nie podoba mi się mój brzuch ponieważ jest duży. I teraz mam takie pytanie co zrobić ponieważ chcę zgubic brzuch robiąc kaloryfer ale jednocześnie chcę nabrać masy i wyglądać jak człowiek. Wiem że spalając tłuszcz spala mi się on z całego ciała. Dlatego kieruje do was pytanie jak to rozwiązać ??? Czy masować się ciągle i na wiosnę np zrobić redukcję i czy będę w stanie osiągnąć dobry efekt brzucha ? Czy też spalić brzuch najpierw a potem ćwiczyć masę a brzuch podtrzymywać w formie ?? Proszę o pomoc, może macie jakieś inne rozwiązania, Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

wklej ja, zobaczymy co da się zrobić

Zmieniony przez - Rain_Man w dniu 2010-09-05 09:42:01

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 21

Waga :68kg

Wzrost :170

Cel treningowy : Masa oraz redukcja brzucha

Staż treningowy na siłowni : dopiero zaczynam