SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebna Pomoc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1461

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga / wzrost

78/191

Staż treningowy

miesiąc

Cel cyklu

Nabranie masy mięśniowej

Stosowane już wcześniej suplementy

nic

Stosowane wcześniej spalacze

nic

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

nic

Przewidziane finanse na cykl

80 zł
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
Witam
Jestem Początkujący i chciałbym do swoich treningów dobrać jakieś dobre i nie drogie odżywki, myślę nad jakimś gainerem , ale mało się na tym znam więc wy doradzcie mi co mam brać
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9055 Napisanych postów 82739 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699788
a dlaczego chcesz akurat gainera?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
A tak jakoś kolega mi doradzał bo ponoć szybko masę można złapać i nie ma żadnych efektów ubocznych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9055 Napisanych postów 82739 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699788
to lepiej niech Ci kolega doradzi odpowiedni sposób odżywiania
potem możesz myśleć o podbijaniu kaloryczności
gainer = jedzenie w prochu kiepskiej jakości / przewaga węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący