SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poszukiwane fachowe porady

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 235
Witam Serdecznie forumowiczow.

Ostatnimi czasy wrocilem do treningow oraz diety po 3 miesiecznej przerwie, i nazbieralo mi sie w glowie kilka rzeczy ktore chcialbym poprawic lub zmienic, i tutaj potrzebował będe porady, prosze o odpowiedz osoby ktore maja pojecie w kwestiach ktore za chwilę poruszę.

1) Pierwszą rzecza ktora chcialbym poruszyc to moja waga - od stycznia 2018 do czerwca2018 bylm na diecie o kalrycznosci 3200-3500kcal, celem moim bylo przybranie na masie, lrcz wyszla z tego redukacja poniewaz przy 3500kcal waga spadala i niechcacy zrobilem kaloryfer na wakacje schudlem lacznie ok 3-4kg z tluszczu, pryjmowalem do 6 posilkow w dni treningowe a 5 w nietreningowe, jadlem bardo czysto. Na chwile obecna jem 5 posilkow i nie jestem w stanie jesc wiecej. pytanie moje brzmi czy dobrym pomyslem jest dobijanie kalorii produktami mniej czystymi ? I co to mogloby byc ?

2) plan treningowy - Cwiczylem systemem poniedzialek - przod, wtorek-tyl, czwartek-przod, piatek-tyl. Teraz moge cwiczyc jedynie 3 treningi tygodniowo. Czy akceptowalny jest system - poniedzialek przod sroda tyl piatek przod poniedzialek tyl itd... gdyz trening mi bardzo odpowiadal.

3)Gdzie najelpiej kupowac mieso dobrej jakosci ? ostatnio widzac piers z kurczaka w Auchan wysmarowaną jakimś olejem zebralo mi sie na wymioty. to samo z warzywami, gdzie najlepiej kupowac dobrej jakosci owoce ?

Wiek:24
staz na silowni: 2 lata (4 miesiace przerwy)
Wzrost:179
Waga: ok 70kg

Przyjmowane suple: Bialko, Cytrulina(od tygodnia)


Zmieniony przez - Wamuch94 w dniu 2018-12-11 18:04:00

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8450 Napisanych postów 110271 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349942
1 Jak ktoś ma spore zpotrzebowanie, mozan przemyciś jakieś kalorie, tosty z dzemem, kawałek pizzy
2 na 3 dni moze byc taki podział jak i np push pull legs
3 ja kupuje w lidlu, inni w biedrone, mozna też w jakimś sklepie osiedlowym
4 też markety mają dobre warzywa i owoce, a jak nie to do warzywniaka

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 235
Ktoś sie jeszcze wypowie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 368 Napisanych postów 37406 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126102
...tak to jest teraz z tą żywnością w większości przypadków, że w najlepszym przypadku dostarczy za wiele kalorii a minimalne ilości składników odżywczych, reszta zaś to jakaś chemia żeby to się nie psuło...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Regularne treningi a rekonwalescencja po wypadku

;