SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Post- jak to znosisz?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5045

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 344 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2942
Cześć!
Dla mnie post w święta, a szczególnie dzisiaj to masakra!
Nie mam siły żeby dzisiaj poćwiczyć, a jedno danie w ciągu dnia mnie wykończy!!!
Uwielbiam jeść ale post to dla mnie masakra!!!
Powinni go znieść dla ćwiczących. Niestety muszę go jakoś wytrzymać!!!
pozdro

http://www.probusbhp.pl/ Usługi BHP godne Polecenia~!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 510 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11587
Dobry pomysł: Znieść post dla ćwiczących Trzeba o tym porozmawiać z okolicznym księdzem haha Ja tam dzisiaj robie sobie dla odmiany od 0,5kg miesa dziennie, dzień jajek, wpc i sera twarogowego Pozdro Kermitos
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 812 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12730
masz problem jedz i sie nie przejmuj

>> Weź sie w garść, pokaz co masz - Nie daj sie - Klęskę swą zgaś <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 5259 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 61240
Nieopchodze postu i tyle niemam problemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 746 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38635
Tez nie trzymam postu

Szukaj, a znajdziesz!

Moja siłownia - http://www.sfd.pl/Siłownia_Melona_i_ekipy_:_-t348550.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1243 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20685
Wcinaj same ryby,ja tak robie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8914
Ja poprostu zaopatrzyłem sie w filety z mintaja i po sprawie :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2083 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 39361
..jeden dzien bez mięska mozna wytrzymac ,
rybka moze byc,rownie dobra
pzdr

<<<Bez celu i chęci nigdy nic nie osiągniesz>>>
http://www.sfd.pl/meine_siłownia-t301836.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 9813 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 111035
j/ darek nie podochdz do postu

pozytywny jak HIV

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 510 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11587
Wpadnie Księdzu i wszystkich ekskomunikuje Też uwazam, ze nie nalezy niczego robic na pokaz...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23197 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Święta wielkanocne

nutloveb