SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc dla nowego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1616
Witajcie jestem tu nowy,prosilbym was o pomoc w ulozeniu programu treningowego...mam 186cm wzrostu i waze 89kg mam 24lata...zaczynam swoja przygode z polepszaniem sylwetki swojej...uprawiam rozne sporty od pilki noznej po koszykowke (ok.10lat) i inne. Okresle to tak chcialbym rozwinac miesnie calego ciala glownie od pasa w gore posiadam nastepujacy sprzet:
gryf prosty 180cm,lamany 120cm,dwa 35cm,obciazenie 100kg,laweczke thorn7828lb...czy ktos pomoglby mi ulozyc program ? i od jakich ciezarow zaczac ? bo ja poprostu jestem zielony w tym temacie...dziekuje z gory za odpowiedzi pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1616
no ladnie dopiero zauwazylem instrukcje jak ulozyc program umknelo mi to :)postaram sie ulozyc dzisiaj cos i podac to do waszej oceny choc nie sadze zebym dobrze wage dobral i powtorzenia...wiec jesli mozecie pomoc chetnie wyslucham...pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14679 Napisanych postów 53206 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400782
Na poczatek zajmij sie ACT -> https://www.sfd.pl/[art]_ACT,_czyli_trening_dla_początkujących_by_georgu!-t350762.html 

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html