SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy na rzeźbe do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4929

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30
Witam ulozylem sobie plan treningowy na rzeźbe rozpisany na dwa dni z powodu malej ilosci wolnego czasu prosilbym o ocene i ewentualne uwagi co zmienic itp.
Waga 90 kg
wiek 23
staz 14 miesiecy



PONIEDZIAŁEK-klatka,nogi,biceps
WTOREK- plecy,barki,triceps
ŚRODA- wolne
CZWARTEK- klatka,nogi,biceps
PIATEK-plecy,barki,triceps
SOBOTA-wolne
NIEDZIELA-wolne


Klatka,nogi,biceps
Klatka - triseria : wyciskanie sztangii na płaskiej , wyciskanie hantli na skośnej , rozpiętki - 4*20
Nogi - giga seria : przysiady ze sztangą , wyciskanie na suwnicy , prostowanie nóg na maszynie , wspięcia - 3*20
Biceps - triseria : uginanie ramion ze sztangą stojąc , uginanie ramion z sztangą na "modlitewniku" , uginanie ramion z hantlami siedząc - 3*15
Plecy,barki,triceps
Plecy - giga seria : wiosłowanie sztangą , podciąganie hantla , przyciąganie drążka dolnego wyciągu , ściąganie drążka górnego wyciągu do karku - 3*20
Barki - triseria : wyciskanie sztangii sprzed klatki , unoszenia do boków , podciaganie wzdłuż tułowia - 3*20
Triceps - triseria : francuskie wyciskanie sztangii leżąc , wyciskanie w wąskim uchwycie , francuskie wyciskanie hantla jednorącz - 3*15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
Wklej całą ankietę:

http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30
Witam ulozylem sobie plan treningowy na rzeźbe rozpisany na dwa dni z powodu malej ilosci wolnego czasu prosilbym o ocene i ewentualne uwagi co zmienic itp.


Płeć : M

Wiek : 23

Waga : 90

Wzrost : 176

Cel treningowy : rzeźba

Staż treningowy na siłowni : 14 miesiecy

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt siłownia

Dieta : wysoko białkowa

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak



PONIEDZIAŁEK-klatka,nogi,biceps
WTOREK- plecy,barki,triceps
ŚRODA- wolne
CZWARTEK- klatka,nogi,biceps
PIATEK-plecy,barki,triceps
SOBOTA-wolne
NIEDZIELA-wolne


Klatka,nogi,biceps
Klatka - triseria : wyciskanie sztangii na płaskiej , wyciskanie hantli na skośnej , rozpiętki - 4*20
Nogi - giga seria : przysiady ze sztangą , wyciskanie na suwnicy , prostowanie nóg na maszynie , wspięcia - 3*20
Biceps - triseria : uginanie ramion ze sztangą stojąc , uginanie ramion z sztangą na "modlitewniku" , uginanie ramion z hantlami siedząc - 3*15
Plecy,barki,triceps
Plecy - giga seria : wiosłowanie sztangą , podciąganie hantla , przyciąganie drążka dolnego wyciągu , ściąganie drążka górnego wyciągu do karku - 3*20
Barki - triseria : wyciskanie sztangii sprzed klatki , unoszenia do boków , podciaganie wzdłuż tułowia - 3*20
Triceps - triseria : francuskie wyciskanie sztangii leżąc , wyciskanie w wąskim uchwycie , francuskie wyciskanie hantla jednorącz - 3*15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena/Poprawa/Odpowiedź

Następny temat

Postępy.

sosy