SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan dla mnie!?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1437

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32
Witam, jestem początkującym jeśli chodzi o treningi, mam siłkę w domu bracia ćwiczą od dawna, pomimo iż wiem jak ćwiczą to dla mnie troszkę chaotycznie każdy robi inne ćwiczenia ponieważ już mają swoje plany, jak to rodzeństwo cięzko jest sie dogadać:P

Mógłby któs rozpisać mi plan ćwiczeń? na Masę jak sądzę bo jestem szczupły, najbardziej zależy mi na klatce piersiowej, ponieważ jakieś brzuszki już mam, klatka płaska, wstawiam zdjęcia z przed kilku tyg gdy nie ćwiczyłem jeszcze.

1.
2.

Zdjęcia są jak mówiłem z przed paru tyg... teraz troszkę klatka jest większa minimalnie i biceps bo ćwiczę z braćmi jako tako.

Ja: 172 wzrost 55kg waga.

Proszę o jakiś dobry Plan na dni w którym szybko przybiorę jakąś minimalna zmianę:)

Pozdrawiam.

Zmieniony przez - demini w dniu 2012-09-26 20:25:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
Ja: 172 wzrost 55kg waga.

przy takiej wadzę to każdy by miał kratę na brzuchu

Drogi kolego głównym czynnikiem w zdobywaniu masy jest dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych ( białko ,węglowodany , tłuszcze ) do potrzeb i celu .

a więc DIETA - SPOSÓB .

staż treningowy na siłowni rozumiem że zerowy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32