SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan dla 12 - Latka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Pocwicze jeszcze troche..

...A potem zapisze sie na karate ;)

Wole ćwiczyć..
..Oraz szkolic sie na Informatyka ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
P.S Odswiezam xD

Mam inny pomysl :)

Przyjaciel przeprowadzil sie do mojego bloku

Ja mam piwnice i bede tam robil mini silownie

Czy polecacie jakies sprzety? (Karate aktywne xd)

Wole ćwiczyć..
..Oraz szkolic sie na Informatyka ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 341
karate lub inny sport ktory Cie interesuje lepiej wyjdziesz a pozniej dorzuc silke za pare latek... pozdro

Tylko prawdziwy wysiłek,daje satysfakcje !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 486 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8299
Biurko, wygodne krzesło, dobre oświetlenie, lektury, podręczniki, worek bokserskim materace, drabinki i to co Twój sensei wykorzystuje.

"Everything Is Possible When You Really Really Want It"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 609 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4439
Chlopaki troche sobie powtorowali widze w temacie i nabili kilkanascie bezsensownych postow w stylu nie cwicz/cwicz z wlasnym ciezarem/ucz sie.

To, ze w tak mlodym wieku chcesz cwiczyc dobrze o Tobie swiadczy, bo widac, ze chcesz sie rozwijac. Mini silownia moze byc ok, ale na twoim miejscu inaczej rozstawilbym priorytety. Zapisz sie do klubu pilkarskiego/siatkarskiego/koszykarskiego, etc. Zyskasz umiejetnosci i bedac duzo lepszym od innych bedziesz mial wielu znajomych i respekt. Koksy nie maja respektu chyba ze na bramkach w klubach i w ciemnych zaulkach Sporty walki tez fajna rzecz, nie tylko dlatego ze nauczysz sie bic (pomaga w zyciu duzo bardziej niz silka), ale tez staniesz sie bardziej twardy (bardzo pomaga).

Dobra to takie kilka porad od starego dezetbe I jeszcze jedno, najwazniejsze... ucz sie. Facet, jezeli tego nie zrobisz to za parenascie lat pieprzniesz sie w czolo, bo okaze sie, ze masz miesnie i ch**, bo zarabiasz 2000zl/miesiac zamiast 10000zl. A kasa w zyciu sie przydaje najbardziej. Napisalem to jednak na koncu, bo zakladam, ze z nauka nie masz problemow

Pozdro

Do sukcesu nie ma windy, trzeba isc po schodach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 953
Drogi kolego w wieku 12 lat zajmij się graniem w piłe, sportami zespołowymi, w wieku 12 lat ciesz się dzieciństwem siłownia za 3 lata :) i to też nie za ostro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 486 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8299
dezetbe czy Ty zastanawiasz się co piszesz? Czym Twój post różni się od mojego? Widzę że dba o rozwój dlatego kieruje go na SW, gdzie w obecnym wieku ten rozwój wykorzysta. Szczerze mówiąc nie rozumiem po co napisałeś, ze ktoś m.in. ja, nabiliśmy posty jak widzę napisałeś praktycznie to samo, rozwinąłeś może naukę i SW. Osobiście z uwagi na jego obecny wiek i skłonności do kształtowania przez zbyt intensywne/siłowe ćwiczenia złej postawy (i z tym związanych) odradzam tzw. siłkę.

"Everything Is Possible When You Really Really Want It"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Heh.. :)

Czyli robie tak :

-Zapisuje sie na karate

-A ta piwnice sobie zrobie ;) Zawsze sie przyda do pakowania :D

Jak bede "doroslejszy" :D

Wole ćwiczyć..
..Oraz szkolic sie na Informatyka ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Sorry za x2 Post

Ale chce tez cwiczyc , aby nie bic sie ! Ale umiec sie obronic bo za jakies pol roku gimnazjum ;(

Wole ćwiczyć..
..Oraz szkolic sie na Informatyka ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 341
boc2u zgadzam sie 100% !

Tylko prawdziwy wysiłek,daje satysfakcje !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z wytrzymaloscia

Następny temat

Chwyt

FuckBaton