SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan FBW do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 250

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 761
Płeć: M
Wiek: 20
Waga: 75
Wzrost: 175
Cel treningowy: Siła/Rekompozycja
Staż treningowy na siłowni: 2-3 lata
Uprawiane inne sporty: Praca, Piłka nożna, Kalistenika, Rower, Sporty walki
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia domowa
Dieta: Zerowy bilans kaloryczny
Przeciwskazania medyczne: Brak
Zażywane suplementy: Kretyna, witaminy
Ostatnio przerabiany plan: FBW
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad: 140kg, MC: 180kg, WL: 120

Witam, chciałbym aby ktoś sprawdził mój nowy plan treningowy. Cel to poprawa Barków, Pleców, Klatki trening 4 razy w tygodniu FBW, ponieważ zauważyłem, że jak robię częste lekkie wysiłki to dużo szybciej notuję progres niż jak robię jeden długi trening. Bo po częstych lekkich regeneruję się z dnia na dzień, a jak skatuję raz np porządnie nogi to czuję urazy w mięśniach przez kilka dni.

Pn:
Podrzut: 5x5 Rampa
High Pull: 3x12 Rampa
WL: 5x5 Rampa
Podciąganie: 3x12 Rampa
Wykroki: 5x5 Rampa
Brzuch/Biceps: 2s Stały ciężar

Wt:
Zarzut: 5x5 Rampa
Push Press: 3x12 Rampa
Dipy: 5x5 Rampa
Wiosłowanie: 3x12 Rampa
Przysiad: 5x5 Rampa
Brzuch/Biceps: 2s Stały ciężar

Czw:
Podrzut: 3x12 Rampa
High Pull: 5x5 Rampa
WL: 3x12 Rampa
Podciąganie: 5x5 Rampa
Wykroki: 3x12 Rampa
Brzuch/Biceps: 2s Stały ciężar

Pt:
Zarzut: 3x12 Rampa
Push Press: 5x5 Rampa
Dipy: 3x12 Rampa
Wiosłowanie: 5x5 Rampa
Przysiad: 5x5 Rampa
Brzuch/Biceps: 2s Stały ciężar

Przed każdym treningiem po rozgrzewce w formie 3 obwodów 10 sek przerwy między ćwiczeniami i 1 minuta przerwy między obwodami wykonuję: 30 Podciągnięć, 60 Pompek. 60 Goblet Squatów. Ponieważ mam tak, że bardzo trudno mi się rozgrzać i aktywować mięśnie, czasami dłużej zajmuje mi rozgrzewka do ćwiczenia niż samo ćwiczenie.

Pozdrawiam i liczę na pomoc w ogarnięciu tego planu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9095 Napisanych postów 112487 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1360965
Albo robisz rampe albo zakałdasz stałą liczbę serii, bo jest jakaś niejasność, w rampie moze Ci wyjść nawet i 6 serii

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 761
anubis84
Albo robisz rampe albo zakałdasz stałą liczbę serii, bo jest jakaś niejasność, w rampie moze Ci wyjść nawet i 6 serii


Wiem, ale nie chodziło mi o rampę otwartą tylko zamkniętą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9095 Napisanych postów 112487 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1360965
Chyba za dużo dajesz bojów i dzien po dniu Ci się dublują partie mieśniowe.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 761
Tak wiem, ale są to dość lekkie treningi i nadążam z regeneracją z dnia na dzień. Od kiedy zacząłem tak trenować poprawiłem barki oraz podciąganie z max 12 powtórzeń na 18.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split czy faktycznie aż tak zły ?