SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN TRENINGU I DIETY POD KONKURS DO OCENY!!!!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1125

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35
Witam wszystkich.
Prosze o korekty i porady do planu treningu i diety pod konkurs na najlepsza przemiane sylwetki, ktory rozpocznie sie 01.10.2010r na stronie Fitforum.co.uk i trwa przez 10 tygodni.

Obecnie mialem dwa mc przerwy i niestety nie trzymalem diety co sie odbilo na sylwetce. Moze to i dobrze bo bedzie widac efekt jak sie przyloze:)
Chodzi mi o zrzucenie masy do 85kg i przy jak najmniejszej utracie miesnia. Cztery miechy temu bylem na CKD przez 2.5mc i calkiem ladnie mnie wycielo ze 100 do 90kg ale coz zlapalem znow i mam 95kg.
Teraz chcialem zastosowac zbilansowana ale moze znow CKD, co sadzicie?

Oto moje wymiary:
Wiek: 30lat
Waga: 95kg
Wzrost: 187cm
Biodra: 94cm
Talia: 96cm
Ramie: 40.5cm
Przedram: 33.5cm
Udo: 57.5cm
Lydka: 40cm
Kark: 43cm
Wspolczynnik aktyw; 1.2

Trening jaki mam zamiar przeprowadzic to HIT nr. 1 ze strony; http://www.bodybuilding.com/fun/4_hit_routines.htm 

Poniedzialek
Nogi:
1. Squat
2. Wyciskanie nogami na suwnicy prostej
3. Prostowanie podudzi siedzac
4. Uginanie podudzi siedzac
5. to samo na maxa
Klata:
1. Wyciskanie sztangi, lawka pozioma, sredni uchwyt
2. to samo z lawka pod katem 30-45stopni
3. Rozpietki ze sztangielkami - skosna
Triceps:
1. Francuz na lawce poziomej sztanga lamana
2. Prostowanie przedramion linka wyciagu gornego z drazkiem /\
Aeroby 40min + brzuch ( jaki trening A6W, Legendarny ABS z poziomami??? )

Wtorek
Aeroby 60min

Sroda
Plecy:
1. Wioslowanie sztanga podchwyt
2. Podciaganie na drazku sredni nachwyt
Biceps
1. Uginanie przdramion sztanga prosta sredni podchwyt
Aeroby 40min + brzuch

Czwartek
Aeroby 60min

Piatek
Barki:
1. Wyciskanie sztangi klatki stojac
2. Unoszenie sztangielek na boki stojac
4. Unoszenie bokiem sztangielek siedzac pochylony do przodu

Sobota
Aeroby 60min ( np. basen )
Niedziela off

Wszystkie cwiczenia robie np. 1x12 powtorzen pelnych i odrau np. 3-4 nie pelnych i do zalamania ruchu.
Dokladny opis na http://www.bodybuilding.com/fun/4_hit_routines.htm 

Pytanie:
1. Czy to dobry trening na ten okres czy moze taki aby kazd grupe cwiczyc dwa razy w tygodniu?

Dieta:
Diete ukladalem sam a obliczenia z tabeli Vitalmaxu.

Zapotrzebowanie energet; 2436kcal
Bialko: 190gr( 2.0 ), Tluszcz: 95gr( 1.0 ), WW: 205gr( 2.2 )

Wstaje o 4 rano i pracuje do 12 od Pon do Soboty.

1) 4:00
50gr otreby + 50gr naturalne musli z rodzynkami 100gr mrozone owoce + 150 jugurt nat.0.1% + 15gr migdalow
B: 23 TL: 18 WW strawne: 53, 461kcal

2) 7:00
2xcale jajo + 2x samo bialko + 60gr papryka cz. + 40gr salata + 30gr pomidor + 15ml olej MCT lub oliwa z oliwek.
B: 23 TL: 26 WW: 5, 340kcal

3) 10:00
150gr poledwica wolowa lub piers z kuraka + 120gr Brokuly lub kalafior lub mix salatek. + 10ml MCT lub Oliwa
B: 32 TL: 20 WW: 2, 321kcal

4) 13:00 przed treningiem
100gr ryz brazowy + 150 gr winogron + 150 nat.jog 0.1%
B: 13 TL: 3 WW: 91, 481kcal
13.30
30gr ISO 100 Dymatize
14:00 TRENING 60min sila i 30 min aero
16:30 50gr CARBO + amino
17:00 20gr ISO 100

5) 18:00
120gr Losos swiezy + 120gr szpinak

6) 20:30
30gr bialko Probolic SR 12h+ Nutrition sport

Do tego zjadam:
Animal Omega, Animal flex, Glutamina SR Nutritoin sport, BCAA 5050 Dymatize, Tauryne 1500, multivitaminy, magnez.

Co chce wprowadzic nowego na ten trening, juz czeka:)

- BETANCOURT Bullrush po silce
- BETANCOURT Bullnox Androrush przed silka
- PHD Nutrition Synergy Iso7 przed i po silce ( moze zamiast posilku ?)
- ANIMAL PAK
Zostawie tez bo mam:
- Probolic SR bialko Nutrition sport na noc.
- ISO 100 Dymatize z rana.
- Glutamina SR
Wyrzuce: Tauryne, BCAA, magnez, potas multivit bo wszystko jest w odpowiednich ilosciach w ww produktach. Nie wiem czy potrzebuje Amino4800??????
NIe wiem co jeszcze...

Wiec zaczynam 01.10.2010r Przez 10 tygodni od 1-go dnia wrzuce zdjecia i bede uaktualnial postepy co dwa tygodnie do ostatniego dnia tj. do 10.12.2010r

Moze ktos jeszcze chetny to zapraszam bedzie motywacja:)

Prosze o korekty lub nowe plany treningowe. Ogolnie:)

Zaznaczam, ze procz ww supli nie biore zadnych SUPER WSPOMAGACZY gdyz chce zobaczyc co mozna wykrzesic naturalna droga:) Po roznych doswiadczeniach z dopingiem.

Pozdrawiam

!!!TRZYMAJ GARDE!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5678
Jak na konkurs to możesz zapytać w innych działach.widzisz mi nawet na przykład nie chce sie aż tyle czytać a co mówić analizować i doradzać

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35
Wlasnie, troche tego jest. W jakim dziale, wiesz moze? W sumie najbardziej zalezy mi na treningu czy jest ok? z dieta sobie poradze, troch obetne wegle i dorzuce tluszczy i bedzie ok.
Dzieki za porady

!!!TRZYMAJ GARDE!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5678
Trening dla zaawansowanych lub Plany sfd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35
Dzieki bardzo:)

!!!TRZYMAJ GARDE!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35
MOge ten temat stad wykasowac? Przenioslem na dzial dla zaawansowanych.
Pozdrawiam

!!!TRZYMAJ GARDE!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie o nazwe cwiczenia oraz na co wplywa

Następny temat

HST 15-10-5 w tygodniu

nutloveb