SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odzywka bialkowa + Jablczan kreatyny

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1294

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 715
Mam 16 lat i trenuje 1.5 roku na siłowni. Mam 175cm i waze 70kg. Bylem na cyklu jabłczanu kreatyny a potem na monohydracie. Dieta trzymam cały czas lecz dostosowuje ja do potrzeb a konkretnie staram się węglowodane ograniczać. Jestem już pół roku na redukcji. Chciałem kupić jakąs odżywke białkowa na masę mięśniowa ale zastanawiam się nad koncentratem wpc a bulkiem 50/50. Nie wiem co lepsze i pytam o poradę, bo może zupełnie inny suplement jest mi potrzebny. Dorzuciłbym do tego jabłczan kreatyny. Nie ukrywam, że jestem nowicjuszem w tych sprawach oprócz wiadomości z for internetowych. Z góry dziękuje. :)

Nigdy się nie poddawaj !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9051 Napisanych postów 82733 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699762
to chcesz kupić odżywkę białkową czy bulka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 715
wlasnie pytam o porade co by bylo lepsze :P ale mysle ze odzywka bialkowa by sie bardziej nadala .. a jesli odzywka to jaka ze sklepu sfd :P
Przypominam ze jestem na redukcji ;P
slyszalem tez ze bcaa jest dobre , sory ze pisze tak raz o tym raz o tym ale nwm jaki suplement mi jest potrzebne na mase miesniowa ..

Zmieniony przez - kuba12375 w dniu 2013-11-04 22:08:10