SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu treningowego FBW

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 283

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 16 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 108
Sylwetkę mogę podesłać rano, nie no wolałbym się nie zalewać, chyba zacznę od redukcji.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 16 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 108
Trzymaj zdjęcia. Dzisiaj dzień ważenia i waga poszła w gore, nie wiem dokładnie o ile bo wcześniej ważyłem się w piżamie a teraz w bokserkach. Ale poszło z 82.2 kg do 83.5 kg, choć jestem prawie pewny że byłem w deficycie. Wygląd też również się znacznie nie zmienił, więc zakładam że woda i może trochę mięśnia.








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 6623 Napisanych postów 62465 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 779566
Majster3K
No nie wiem, jednak siła rośnie. W sobotę wyciskałem na klate 37 kg w pierwszej serii na 10 powtórzeń i dalej nie szło, a w czwartek już mogłem zrobić tym 12 powtórzeń w 3 seriach i jutro dokładam ciężaru.


To, że zwiększasz ciężar wcale nie znaczy, że zachodzi rekompozycja. Każdy początkujący progresuje siłowo nawet jak ma kiepski trening i dietę takie po prostu działa nasze ciało, które adaptuje się szybko do nowych wymagań jakie mu stawiasz i tutaj głównie poprawia się sprawność układu nerwowego i zaangażowanie jednostek motorycznych w ćwiczeniu. To nie jest żadna magia tylko standardowe działanie ciała poddanego treningowi.
Istotny nie jest początek ale fakt żebyś progres utrzymał w dłuższej perspektywie czasu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 2xtyg partia współpracujące

WHEY premium