SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moje marzenie - moja redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5033

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 691
dzięki :) niestety jestem studentką, dlatego czasami z dietą kiepsko - chociaż mam ograniczony budżet to i tak staram się mieć zawsze czystą michę :P gorzej ze spędzeniem całego dnia na uczelni - kompletnie nie wiem, co zabrać ze sobą więc najczęsciej biorę bułkę niby "pełnoziarnistą" z kurczakiem, awokado, łososiem i warzywami. dlatego dużo węgli, których unikam w domu....

jeszcze jedna rzecz bardzo mnie nurtuje. praktycznie codziennie do obiadu wcinam dość sporą porcję surówki Grześkowiak - jestem świadoma, że jest tam trochę majonezu dlatego najpierw ją odsączam, a potem zjadam. wciąż jest to jednak dużo węglowodanów, ale wkońcu to tylko por, marchew i kapusta, które są pełne błonnika. Czy powinnam ograniczyć te surówki czy mogę wcinać ok 300 g/obiad? :P Sprawia mi to straszną przyjemność

i jeszcze sprawa treningu siłowego: nie ukrywam, że wolałabym zaoszczędzić to 70 zł miesięcznie, które wydałabym na siłownie.
Czy da się zrobić porządny trening siłowy w domu jeśli posiadam 2 sztangielki, sztangę i odpowiednie obciążenia ?
Zmieniony przez - bezloginu93 w dniu 2013-04-18 22:46:15

Zmieniony przez - bezloginu93 w dniu 2013-04-18 22:49:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
rób sobie sama surówki wtedy unikniesz cukru w gotowych wyrobach, do szkoły naucz sie pojemniki brac a nie bułki, sama zrobisz sama masz i wiesz co jesz
trening ze sztangielkami tak, ale musisz miec regulowane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 691