SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja mega dieta - do oceny :) - wbijać

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3414

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1358 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3554
Moja dieta, proszę o ocenę:

Poranek:

1. Płatki owsiane ok. 100 - 120 g

II Śniadanie

2. Chleb ciemny lub razowy jakieś 3 lub 4 kromki ( nie wiem ile to waży ), na to kiełbasa lub wędlina i ser żółty

Obiad:

3. 100g ryżu, ryba lub mięso ( również nie wiem ile ważą, ale na ogół zajmują od ½ do 2/3 objętości talerza )

Trening

4. 100g ryżu tuż po treningu + jajecznica z 3 jajek

5. Makaron żytni ok. 130 g

6. Kanapki jak w 2 śniadaniu z tym, że ich ilość większa bo na ogół 4 - 5

7. Jajecznica tuż przed spaniem z 2 -3 jaj.

To tyle. Moje wymiary i reszta potrzebnych rzeczy jest w moim profilu - waga podana jest wagą poranną. W dniu nie treningowym zdarza mi się nie jeść ryżu po treningowego. Jem bardzo powoli i spokojnie. Często też w czasie dnia jem Lu petitki :)

Mam jeszcze pytanie: jest jakieś ograniczenie w spożywaniu jaj bo różnie piszą że tak powiem :)

;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 6529 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39912
srednia zaznaczylem
beznadziejna nie jest
dodaj zdrowe tluszcze , warzywa na kolacje twarog
ja sie jajek nie boje ^^


Zmieniony przez - TyToNieJA w dniu 2008-07-20 00:25:51

Początkujący Kucharz :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1358 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3554
Dzięki, SOG jak wejdzie.

Coś zmienić/zastąpić ?

Dodam jeszcze, że piję od 4 do 6 l wody dziennie ( Cisowianka oczywiście ), a typ budowy raczej mezomorficzny.

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 6529 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39912
tego od tak nie okreslisz jaki masz tyo budowy najczesciej jest to typ mieszany

Początkujący Kucharz :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4069 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44463
Moja dieta, proszę o ocenę:

Poranek:

1. Płatki owsiane ok. 100 - 120 g
NIe ma tutaj zródła białka daj np. rwaróg lub jaja.
Dorzuc warzywa i oliwe z oliwek
II Śniadanie

2. Chleb ciemny lub razowy jakieś 3 lub 4 kromki ( nie wiem ile to waży ), na to kiełbasa lub wędlina i ser żółty
Dodaj warzywa kielbase wyrzuc zostaw ta wedlinke

Obiad:

3. 100g ryżu, ryba lub mięso ( również nie wiem ile ważą, ale na ogół zajmują od ½ do 2/3 objętości talerza )
Lepiej jakbys wiedział ile co warzy bo moze ci sie nie zgadzac z zapotrzebowaniem
Trening

4. 100g ryżu tuż po treningu + jajecznica z 3 jajek
zamiast jajecznicy daj piers z kuraka
5. Makaron żytni ok. 130 g
jak w sniadaniu nie ma zrodła bialka. makaron z pszenicy durum, warzywa
6. Kanapki jak w 2 śniadaniu z tym, że ich ilość większa bo na ogół 4 - 5
dorzuc wazrywa i oliwe
7. Jajecznica tuż przed spaniem z 2 -3 jaj.
Moze byc dodaj warzywa


Mam jeszcze pytanie: jest jakieś ograniczenie w spożywaniu jaj bo różnie piszą że tak powiem :)
NIe ma ograniczenia w spozywaniu jaj jedz ile chcesz

HST power!!!
"niech nienawidzą- byle by sie bali"

http://www.sfd.pl/Lager90/BLOG/W_Drodze_Na_Plaze_fotki_s.33,_filmik_str.36-t459544.html - Mój blog;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49860 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Elo, moja propozycja:

1)
Płatki owsiane
owoc
orzechy
jajka gotowane + warzywa

2)
Chleb razowy
chuda wędlina z drobiu
dużo warzywa
oliwa z oliwek

3) przed tren
Ryż brązowy
Mięsko
oliwa

4)
Ryż paraboliczny
pierś z kurczaka
trochę warzywa

5)
Makaron
Mięso/ryba
warzywa
oliwa

6)
jajka
warzywa

7)
Twaróg półtłusty
warzywa

Pozdrawiam

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-07-20 08:21:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 16634 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 66505
na poczatek radze policzyc swoje zapotrzebowanie kcal,dokonac rozkładu na BTW i ułozyc diete i rozbic na 4-6posiłków,nalezy jesc 4-6posiłkow dziennie co 2,5-3,5godz.
z diety nalęzy wykluczyc całkiem:słodycze,fast-foody,cukier,tłuste miesa kiełbasy,piałe pieczywo,zwykłyt makaron,napoje gazowane,masło itp

należy skupic na na bosilkach bogatych w BTW a także jesc dużo warzyw
podaje zródła jakie powinien żesz spozywac

węglowodany - płatki owsiane, makaron durum, ryż brown/paraboliczny, kasze jeczmienna,gryczana, chleb razowy

białko - ryby, mięso chude, twaróg, jaja

zdrowe tłuszcze - tłuste ryby, oliwa z oliwek, olej lniany, orzechy, pestki

prosze jeszcze tutaj linki
[http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html]
sciąg dziennik posiłków Vitalmaxa pomoże ci obliczyc wszystko
[http://www.sfd.pl/Dziennik_Posiłków_Vitalmax-t418802.html]

[http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html]

możesz dostosowac sie do jałospisów jak chłopaki wyżej podali
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 6529 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39912
stydensky bdb ci rozpisal
tylko moim zdaniem jak na kolacje dasz rade wsunac sam twarog bez warzyw to nie jedz :) a dodasz oliwe z oliwek

Początkujący Kucharz :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 6159 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23926
twaróg pułtłusty jest a z oliwy dodatkowch korzysci w postaci wolniejszego wchłaniania nie bedzie

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1358 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3554
To jak z tą oliwą ?

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 16634 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 66505
jak brakuje tłuszczy w diecie to pij wszystko zgodnie z bilansem kcal rób
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w dobraniu gainera do diety

injelly