SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mała pomoc trening do SW.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 799

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 65 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312
Witam
W tym temacie Chciałem dowiedzieć się kilku rzeczy, a mianowicie trenuję Muay Thai od pół roku i Chcę polepszyć swoją wytrzymałość i kondycję. Po drugie to chciałbym ćwiczyć w domu, treningi mam 2x razy w pon. i w czwartek, czy robiąc plan 100 pompek, ćwicząc na drążku, ćwicząc z hantelkami 2x 7 kg i biegać interwały to czy poprawię swoją sylwetkę, zamierzam kupic poręcze do ściany do pompek i hantle 2x 15kg, chcę poprawić swoją sylwetkę bo jestem otłuszczony w klacie mam 88 cm, ale mam dużo mięśni bo wcześniej ćwiczyłem sztangą, lecz nie stać mnie teraz na obciążenie bo nie będę miał czasu chodzić do kumpla ćwiczyć i chcę to robić w domu. Moim celem jest rzeźba, ale czy robiąc pompki przyjdzie mi trochę masy i chodzi głównie o spalenie tłuszczu z klatki i odsłonięciu swoich mięśni i oczywiscie powiększenie ich.
Pozdrawiam
Z góry dziękuję i troszeczkę zamąciłem, ale chyba będziecie wiedzieć o co mi chodzi bo nie wiedziałem jak mam wam to wytłumaczyć i przedstawić swój cel:D

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16 lat

Waga: 65 kg

Wzrost: 172 cm

Cel treningowy: Poprawienie swojej sylwetki i wytrzymałości, rzeźba i na początek może trochę masy:D

Staż treningowy na słowni: 0,5 roku

Uprawiane inne sporty: Muay Thai

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Drążek, hantle 2x 7kg, masa swojego ciała(zamierzam kupić poręcze do pompek i hantle 2x 15kg)

Dieta: 5 posiłków dziennie w małych porcjach, brak słodyczy i fast-foodów

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!