SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koszykówka

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5009

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79
A więc mam 12 lat i gram w kosz od jakiegoś roku. mam 163 wzrostu i strasznie marny wyskok. Jak mogę go poprawić? Chodzi mi które partie mięśni muszę trenować aby się lepiej wybić.I jakie są dobre ćwiczenia siłowe,gdyż chciałem zacząć rzucać za trzy?

Zmieniony przez - Pivot w dniu 2007-10-05 14:49:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2354
skup sie na kozlowaniu, opanowaniu pilki a za 3 lata zglos sie i wtedy pomyslimy;]
nie ma sensu teraz, do ktorej klasy chodzisz 6? jeszcze urosniesz i nie ma sensu teraz cwiczyc, a propo wzrostu, mozesz kupic sobie drazek i rozciagac sie na nim;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 10815 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 59538
za 3 lata? zarty sobie robisz??
z tym drazkiem tez do***ales

Zmieniony przez - greku_806 w dniu 2007-10-05 16:22:46

http://www.pajacyk.pl - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79
chodz do 5 klasy i w styczniu kończę 12 lat. Do wsadu na kosz brakuje mi około od 15 do 20 cm więc chciałem trochę poćwiczyć.Ztesztą troche siły przyda mi sie do rzutów z dystansów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący