SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klata stoi, zmiany w treningu/ FBW 3x w tygodniu Bill Star

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 627

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

94

Wzrost

193

Cel treningowy

Siła

Staż treningowy na siłowni

5msc

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

Jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Narazie brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW Starting Strenght

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Siad - 5x87,5kg Wycisk - 5x60kg Mc- 5x110kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1141 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6570
Witam. Mam problem z klatką. Chodzi o to, że progres od 2 tygodni stoi w miejscu. teraz będę 3 tydzień 5x60kg powtarzał. Co zrobić ?

Plan treningowy wygląda następująco:

Poniedziałek
Przysiad tylny 5x5
Wyciskanie na ławce poziomej 5x5
Rozpiętki na ławce skośnej 2x8
Wiosłowanie oburącz 5x5
Wspięcia siedząc 3x14
Drążek podchwytem z zatrzymaniem 4x max
Unoszenie nóg przed siebie w podporze przedramionami o poręcze 3x12

Środa
Przysiad tylny 4x5
Wyciskanie żołnierskie 4x5
Martwy ciąg 4x5
Wyciskanie wąsko 4x5
Ściąganie drążka 4x8
Uginanie ramion z supinacją 4x8

Piątek
Przysiad tylny 4x5 1x3 1x8 (60/70/80/90/102,5/80)
Wyciskanie na ławce poziomej 4x5 1x3 1x8
Rozpiętki na ławce skośnej 2x8
Wiosłowanie oburącz 4x5 1x3 1x8
Wspięcia siedząc 3x14
Drążek podchwytem z zatrzymaniem 4x max
Wyciskanie sztangi łamanej od czoła 4x8
Uginanie ramion z supinacją 3x8
Unoszenie nóg przed siebie w podporze przedramionami o poręcze 3x12
Deska 2x1min

Pomysł jest, aby zamienić wyciskanie na ławce poziomej w poniedziałek na docisk, wyrzucić wyciskanie wąsko w środę i zamiast tego dać pompki na poręczach w podporze, a na dodatek zamienić kolejność wyciskania z siadem w poniedziałek i piątek. Przysiady robię w poniedziałek ostatnia serię z pasem i w piątek serie na 3 powtórzenia również. Co wy na to ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11794 Napisanych postów 120527 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1398358
Dopiero od czerwca trenujesz i już masz zastój, zejdź z ciężarami nizej i od nowa się wspinaj, jak odzywianie wygląda jak w dzienniku oparte na serkach danio i chlebie baltonowskim to się nie dziw że nie masz sił.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 148 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 834
Danio. XD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1141 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6570
140g białka 3500kcal wygląda teraz dieta. Tłusze ok. 80g węgle ok. 350-450g. Główne białko to ser biały.
Tamta dieta już się nie liczy,to było dieta sprzed 3msc teraz mieszkam w internacie więc nie amm za dużego wyboru. Kolega je niemalże to samo co ja ( ok. 300kcal) mniej ode mnie i jakoś mu progres nie staje. Czyli raczej trzeba jakieś zmiany w treningu zrobić.

Zmieniony przez - Imp w dniu 2013-11-16 11:40:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 148 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 834
Jak robisz po 5 powtórzeń, to się nie dziw. Ja robię po 12 w serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1141 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6570
Yyy wiesz jak to pasuje ? Wiesz co ? Masz inny cel chyba. 12 powtórzeń to ja jedynie na łydki i brzuch robię, mamy inne cele nie porównuj jednego treningu do innego ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 148 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 834
Chyba masz cel nic nie robić, a mieć efekty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Twoja Darmowa Odżywka

Następny temat

Plan treningu, proszę o pomoc

Fruzelina