SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kanapki do szkoły

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11506

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 475
jestem w technikum w drugiej klasie i unas to norma ze ktos wyciagnie jogurta na przerwie:) odrazu widac kto cwiczy:] A jak sie niema jogurta to sie smiejo ze dzisiaj to masa nie pojdzie:D Ja codziennie biore po 8 kanapek i jogurta oczywiscie(zazwyczaj pitny) no i wczesniej ryz ale teraz mi sie niechce robic:( a i pozatym cos zawsze na cieplo zjem jakiegos hot-doga,No i podstawa bez sniadania nie wychodze z domu a z powrotem jestem kolo 16

Nic tylko Siła, nie w żyłach a na tyłach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 45 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 142
Chłopcy, ale Wy żarłoczni jesteście! Ja jem góra 2 kromki razowego chleba dziennie...;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1129 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5742
Sylvite widocznie idziesz na redukcje a inni na mase więc się nie dziw Ja nie jem snaidania w szkole za to po lekcjach jem co .... Pól godziny mam nadmierny apetyt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7535
peciek88 ale masz apetyt ciekawe ile ważysz. Ja bym nie dał rady tyle zjeść. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 475
wiesz jak rozlozysz to na 8 godzin to niejest tak duzo a pozatym te jedezenie to napewno niejest na sile poprostu juz taki jestem ze lubie dobrze zjaść:] przy swoim wzroscie to nieduzo waze 79kg a mam 177cm ale to narazie bo na kuracji jestem:P wiec jeszcze na 85kg to wejde ale to nie ten dzial zeby o tym gadac:D

Nic tylko Siła, nie w żyłach a na tyłach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie