SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hormon wzrostu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2485

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 240
Witam, chce byscie nie pisali ze to jakas prowokacja czy cos, jestem laikiem w tych tematach i pisze od siebie, wtajemniczenia poziom zero. Otóż cierpię na niedobór hormonu wzrostu i prawdopodobnie otrzymam laboratoryjnie wytwarzany od szpitala gdyż robie badania juz ze dwa lata. Brat mial ten sam przypadek. Nie chce tu rozmawiac o zyciu personalnym wiec nie ciagne tego dalej :>
Mam 16 lat, 64kg i 156 wzrostu, oraz kilka pytan co do brania hormonu. Czy juz po pierwszych dawkach przy cwiczeniach bede w stanie funkcjonowac? Czytalem ze po zazywaniu hormonu miesnie szybko lapia zakwasy i bola z byle powodu. Rowniez jakie partie ciala najszybciej zostalyby wypalone z ciala i ubite w miesnie? Czy bede mogl palic szisze/pic alkohol podczas brania hormonu? Czy moja sila wzrosnie wraz z uzupelnianiem brakujacego genu? (Jestem jednym ze slabszych w klasie wzgledem sportow silowych) Oraz prosze o wyjasnienie mi czy branie jakichkolwiek suplementow przy hormonie moze uszkodzic moje zdrowie? Czy sa jakies bezpieczne, lekkie suple dla kogos w moim wieku? Dziekuje za jakiekolwiek madre odpowiedzi, nie w stylu (odejdz od kompa i cwicz a nie placz), tylko wnoszace cos do sprawy, pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3357 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19536