SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 544

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4499
Witam, wlasnie skonczylem trenowanie act i bedzie to moj pierwszy konkretny plan treningowy.
1. Przysiady ze sztanga 12x4s
2. Martwy ciag 12x4s
3. Sciaganie linki wyciagu gornego do karku 12x4s
4. Wyciskanie na lawce prostej/skosnej hantli. 12x4s
5. Cos na lydki

Mam jeszcze 2 pytanka. Dalem hantelki zamiast sztangi, bo wydaje mi sie ze jest to bardziej masowy bodziec od sztangi(wiekszy zakres ruchu) jezeli sie myle prosze o poprawe. Robiac martwy ciag dotykac podlogi sztanga po kazdym powtorzeniu czy zatrzymywac lekko nad podloga? Bardzo prosze o ocene planu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1497
ankieta a częsciowa odpowiedz , należy zmieniać i ćwiczyć hantelkami jak i sztangą a bodziec masowy jest lepszy w moim przypadku na sztandze bo pozwala zastosować większe ciężary .Co do dotykania sztangą ziemi to najlepiej nie dotykać bo przy dotknięciu mięśnie tracą przez chwile napięcie co ma negatywne działanie .pozdro


Zmieniony przez - Paulxskate w dniu 2013-01-02 00:19:48

Po pierwsze masa :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2284
Jak doradzasz,to z głową.
Nazwa MARTWY ciąg mówi,że ciężar unosimy z ziemi(z martwego punktu)
Pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1497
ok zgodze sie z tobą że oryginalnie sztanga może dotykać delikatnie ziemi ale bezpieczniej nie dotykać bo każde mocniejsze dotknięcie powoduje utrate napięcia w mięśniach .pozdro

Po pierwsze masa :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 158 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
Mylisz się kolego.
W pełnoprawnej wersji martwego ciągu odkładamy ciężar na ziemię co powtórzenie.Żadnego dotykania/odbijania-ma być deadstart.
Ze spadku napięcia same plusy w wypadku początkujących/średniozaawansoanych.

Wersja bez odkładania jest bardziej kontuzjogenna.
Tutaj masz troszkę inna kolejność rekrutowania jednostek motorycznych.

Mniej pracujesz nogami(większe ryzyko kontuzji kręgosłupa),masz wyraźny negatyw(większe ryzyko kontuzji).W tej wersji,niejako kulturystycznej ciężary powinny być mniejsze.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Dziennik Golombex.

Wheya