SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW czy SPLIT ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6691
Mam 16 lat waże 65 kg wzrost 178 cm ćwicze już 6 miesięcy splitem nie wiem czy dobrze robię czy moze lepszy bylby dla mnie fbw diete mam staram sie jejsc czesto .Ćwicze 1 dzien i przerwa 1 dzien i przerwa itd... Mój plan wygląda następująco :

Plan Treningowy

I . Dzień (Klata oraz Biceps)
- Klatka na prosto (5 serii ,powtórzenia 12 - 10 - 8 - 6 - 4)
- Ławeczka skośna (5 serii ,powtórzenia 12 - 10 - 8 - 6 - 4)
- Rozpiętki na prosto
- Rozpiętki skos (4 serie)
- Biceps gryfem (6 serii)
- Biceps wyginanie (5 serii)
- Biceps młotek (5 serii)
II. Dzień (Barki oraz Triceps)
- Wyciskanie sztangi za głowy (5 serii)
- Wyciskanie sztangi przed głowy (5 serii)
- Wyciskanie hantli nad głowę (4 serie)
- Unoszenie gryfu przed siebie na prostych rękach (4 serie)
- Wyciskanie francuskie (5 serii)
- Unoszenie hantla za głowy (4 serie)
- Pompki na triceps (5 serii)
III. Dzień (Plecy oraz Kaptury)
- Podciąganie hantli lub gryfu do klatki w opadzie (4 serie)
- Wyciskanie na ławce poziomej podchwytem (5 serii)
- Podciąganie na drążku (szeroki uchwyt)
- Kaptury (5 serii)
IV. Dzień (Przedramię ,Nogi oraz Brzuch)
- Przedramię gryfem (5 serii)
- Brzuszki (3 serie proste) (3 serie skośne)
- Wspinanie się na palcach (4 serie)
-Przysiady ze sztangą (3 serie)

Nie wiem czy jest on dobry

No pain, no gain

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6691
A i jeszcze coś chciałbym dodać że moim celem jest masa !!

No pain, no gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
Z tego co widzę jestes chudy wiec masz szybką przemiane materii twoje mieśnie szybko sie regenerują więc polecam ci FBW i mysle ze tu osiagniesz lepszy efekt

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6691
Aha mam sobie ułożyć fbw nie wiem jak ?? :/

No pain, no gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
nie mówie że masz se ułożyć plan FBW ćwicz sobie jak chcesz. a tu masz jak ułożyc plan http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6691
Kurde przeczytałem ten artykuł ale nadal nie moge sobie ułozyć planu brakuje mi w tych przykładowych planach ćwiczenia przedramienia kaptura czy motyli czemu to jest omijane albo dlaczego na klatke nie sa rozpiętki to jestt ez bardzo dobre ćwiczenie takie wybrakowane mówisz ze na splicie moge duzo gorsze efekty osiągnąć

No pain, no gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
fbw nie jest koniecznie, moze byc split, aczkolwiek z twoim stazem i podejsciem do treningow jest to dobre wyjscie.

biceps 3 cw po 4-5 serii a 4glowe ud - 3 serie przysiadow??? zart
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
no z tym bicepsem to przesadzieles przy fbw wystarcza ci 2 serie na biceps na jednym treningu i to w zupelnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
Wozny w FBW dominują ćwiczenia złożone czyli takie które rozwijają wiecej niż jedną grupę mięsniową na przedramię możesz sobie dodać ćwiczenia jak chcesz tam jest plan przykładowy tylko tak samo dodac sobie mozesz kaptury , na motyle to jest tam szereg cwiczen : martwy ciag podciaganie wiosławanie to sa cwiczenia które rozwijają motyle, co do rozpiętek mozesz cwiczyc zamiennie z wyciskaniem na ławce jest tam napisane że możesz sobie zrobić dwa plany A i B i stosowac je na przemian czyli poniedziałek-A sroda-B piatek- A poniedziałek - B itd...
wiec robisz sobie w A - rozpietki a w B- wyciskanie i jest git

edit: przy FBW nie trzeba robić wogule bicepsa jesli jest podciaganie na drazku które angazuje biceps ale wiekszosc tego nierozumie i daje po 5 serii na biceps i potem sie dziwią czemu biceps nie rosnie. a dla tego ze jest zbyt intesywnie cwiczony jak juz koniecznie chcesz dac cos dodatkowo na biceps to styka jedna seria np. młotki



Zmieniony przez - JFKZ w dniu 2008-11-10 15:19:15

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia na nogi

Następny temat

Plan ćwiczeń...Odżywki

sosy