SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW AB poczatkujacego do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 594

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 218
Witam,
ćwiczę od około 6 miesięcy, zaczynałem z wagi 57 kg(po 4latach bez aktywności fiycznej) - aktualnie 64/65 kg. Miałem jedną przerwę tygodniową od treningów spowodowaną urazem kolana podczas nauki przysiadów sumo z kettlebell (z opisu w internecie wynikło, ze prawdopodobnie była to łękotka). Początkowo same maszyny+ biceps/triceps bez większego planu w celu nabrania jakiejkolwiek formy, powoli przerzucałem się na wolne cięzary, aż doszedłem do, niestety włąsnoręcznie napisanego, planu FBW, który powtarzałem co 2 dni od miesiąca:

przysiady low bar 5x5;
podciaganie nachwytem 3;3;max;max;
martwy ciąg klasyczny 5x5;
ohp 5x5;
wyciskanie sztangi na płaskiej 5x8;
uginanie hantli z supinacją 3x8,1xmax.