SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW 3x w tyg na masę do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 872

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2360
Witam,
Mam do oceny plan FBW 3 razy w tygodniu, który dostałem od trenera na siłowni. Ćwiczę od 2,5 miesiąca, od początku układał mi plany i jak na razie nie narzekam, bo efekty widać (mierzyłem się przed siłownią i 2 miesiące po i widzę różnicę. Nie dużą, ale wiadomo, że to tylko 2 miesiące).
Do tej pory jednak ćwiczyłem prawie tylko na maszynach, teraz zaczynam trochę bardziej "na poważnie", mam nowy plan i chciałbym, żebyście powiedzieli, co o nim myślicie.


Płeć: Mężczyzna
Wiek: 22 lata
Wzrost: 183 cm
Waga: 86kg
Cel: masa
Staż na siłowni: 2,5 miesiąca
Dieta: Wegetariańska, link do tematu: Tu wprowadź tekst linku...
Zażywane suplementy: Brak

Jako, że mieszkam za granicą i plan mam po niderlandzku a nie wiem jak te ćwiczenia nazywają się po polsku, po prostu wkleję plan, który dostałem :P Mam nadzieję, że wystarczająco dobrze widać ćwiczenia. Są też angielskie nazwy tych ćwiczeń.

Dzień 1:
http://postimage.org/image/uii6pr2ob/
http://postimage.org/image/fb275eatn/

Dzień 2:
http://postimage.org/image/o7cz9c1fv/
http://postimage.org/image/uz3ec6qff/

Dzień 3:
http://postimage.org/image/vpw4hyssr/
http://postimage.org/image/3r1yr3r63/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
wypełnij to:
Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost
:

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

i czytaj -> http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2360
Przedw wszystkim mała pomyłka, drugi plik w pierwszym dniu źle podałem, powinno być to:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2360
Przede wszystkim mała pomyłka, drugi plik w pierwszym dniu jest zły, powinno być to: http://postimage.org/image/49rp540xt/


Płeć : Mężczyzna

Wiek : 22

Waga : 86kg

Wzrost : 183cm

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : 2,5 miesiąca

Uprawiane inne sporty : Prawie codziennie rower

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia

Dieta : Wegetariańska, link do tematu: Link

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: http://postimage.org/image/ndlzbkvt3/

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Dopiero zaczynam ten plan i nie wiem ile czego będę podnosił...

PS: Nie da się edytować postów?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
zamykam. masz kogos,kto cie prowadzi,wiec mu zaufaj!

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Spadki pytanie

Następny temat

trudne początki.

Fruzelina