SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Erwinoos/poprawa sylwetki - masa!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6448

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2648 Napisanych postów 13588 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 469233
Witam!

Postanawiam założyć dziennik treningowy i móc się samemu kontrolować w swoich postępach na siłce. Liczę na waszą pomoc, w końcu jestem dopiero początkujący i wiem mało

Dlaczego zdecydowałem się na prowadzenie dziennika?

Postanowiłem w końcu wziąść się za siebie, zmienić system treningowy, podbić kcal w diecie. Dziennik pomoże mi kontrolować swoje poczynania z dnia na dzień, również będę mógł zasięnąć fachowej pomocy.

Info o mnie:

Mam lat 16. Od marca 2010r ćwiczyłem splitem, co dało mi marne efekty, chcę to zmienić! Odkąd zacząłem ćwiczyć na siłownię chodzę regularnie, szkoła mi na razie w niczym nie przeszkadza.

Mam 174cm wzrostu i ważę 65kg. Moim celem jest zwiększenie wagi, z zachowaniem niskiego poziomu tłuszczu.

Dieta:

Dietę stosuję od grudnia 2010r. od tamtej pory przytyłem 8kg, jednak teraz od miesiąca waga stoi w miejscu. Chcę to zmienić! Po zasięgnięciu porad od s.m.p.a na dzień dzisiejszy dieta wygląda tak:
7.00
placki owsiane 200g
dżem niskosłodzony 40g (mniej więcej)
oliwa z oliwek 5ml
orzechy włoskie 30g

12.00
chleb pełnoziarnisty 50g
kurczak/schab/karkówka/mielony/ 100g (w trakcie szkoły zamiast tego jem zwykła szynkę, w wakacje mogę sobie na to pozwolić)
masło 10g
warzywa

15.00
ryż 100g
kurczak/schab/karkówka/mielony 150g
oliwa z oliwek 5ml
warzywa

18.00 (po treningu)
Mass Activator 70g
Banan 120g

20.00
chleb pełnozniarnisty 100g
serek wiejski 200g
szynka 80g
masło 20g
warzywa

22.00
ser twarogowy półtłusty 125g

Kalorie na poziomie ok. 3000kcal.
2g białka/1kg masy
1,5g tłuszczy/1kg masy
5g węgli/1 kg masy


Trening

System FBW, nie wiem czy to słuszna decyzja i dobry plan,liczę na waszą pomoc: