SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy - fotki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12370
Z ciekawości spytam - jak mniej więcej wyglądają Twoje średnie prędkości po w miarę płaskim asfalcie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3159 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25123
Koniu151
kiedyś przy okazji sprawdzę jak będę w Krakowie. W Gdansku też jest Sai-gon ale straszny syf.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2014-07-23 20:52:45


Ja nie mam doświadczenia w chinolach - byłem w tym i jeszcze kiedyś w jakimś innym ale nietrzeźwy także porównania w sumie nie mam.

Co do prędkości to jestem zadowolony jak jest 25-27 kmh. Jak jest wiatr to i po 35 się jechało. MTB, przedni amor (nie blokuję nigdy nawet po płaskim asfalcie), koło 26 cala, grubosc 2.2, bez SPD jeszcze.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2014-07-23 23:10:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12370
Jak opony 2.2 i niezablokowany amortyzator to nie jest źle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3159 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25123
Kończę ten dziennik.
Od 29 lipca założę nowy bo będę wtedy gotowy a nie ma po co czekać do 1 sierpnia.

Tym razem będzie 100 dni przygotowania do sezonu zimowego. Gruby jakiś bardzo nie jestem więc będę stawiał na wydolność (wysokie tętno na rowerze) + 1 raz w tyg HIIT biegowy w terenie, siłownia FBW + 1 sauna na oczyszczenie + tym razem atak na brzuch. Dieta 2k kcal bo dobrze mi się tyle je a i może tłuszczu coś jeszcze zleci. Pomiary i fotki będą.