SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik konkursowy/Madzianna87

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21235

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2265 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47216
Przyszedl czas i na moje podsumowanie

Na forum jestem juz rok z hakiem i wydawalo mi sie ze moja wiedza o treningu jest juz calkiem przyzwoita ale konkurs pokazal mi jak bardzo jestem zielona I dobrze, to znaczy ze jeszcze wszystko przede mna Bardzo dziekuje Obliques za wybranie mnie do konkursu, treningi i wskazowki dotyczace diety. Niesamowite ze zawsze dobrze wiedzialas kiedy sie nad soba rozczulam i potrzebuje bacika Crossfit bardzo mi sie spodobal chociaz bylo go chyba u mnie troche mniej niz w innych dziennikach ze wzgledu na wade postawy. Niemniej taki krotki, intensywny i dynamiczny trening zdecydowanie bardziej mi odpowiada niz dlugotrwale cardio do ktorego musze sie zmuszac wszystkimi resztkami silnej woli.
Pierwszy raz jestem tez na niskich kaloriach i musze przyznac ze ciezko to znosze, szczegolnie w polaczeniu z takim intensywnym treningiem, chodze poirytowana, mam problem z koncentracja, od razu po posilku odliczam czas do nastepnego, a to podobno jeszcze nie koniec. No ale powiedzialam A to teraz musze jakos wymeczyc reszte alfabetu.
Ciesze sie tez ze zaczelam dbac o swoja postawe razem z fizjoterapeuta i dziekuje Arphiel za pomysl z podologiem, caly czas cwicze i chodze we wkladkach korekcyjnych.
Dziekuje wszystkim zagladajacym tu osobom i innym uczestnikom konkursu za ogromna motywacje

No i fotki
Duzo pracy przede mna ale jeszcze nie powiedzalam ostatniego slowa


Poczatek konkursu








Pozowania wciaz sie ucze (jak widac )





i dowod ze czasem zakladam cos innego procz dresow




Dziekuje wszystkim za super zabawe

Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2015-02-01 16:53:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący