SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dla doświadczonych

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3958

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 165
dzień dobrymam pytanie jaka sztuka walki będzie najlepsza bo mam zamiar się uczyś tylko z książek bo inna możliwość nie wchodzi w gre.nie to że mi sie niechce na treningi do klubu chodzić tylko poprostu w mojej miejscowości nie ma żadnego klubu., a jestem ze wsi. Chce się uczyć sztuk walki ponieważ od zawsze chciałem to robić dla przyjemności a nie żeby jak głupi wyjść na ulice i się tluc. Czyli jaka sztuka walki jest najciekawsza i wszechstronna chodzi mi o walke w parterze i przedewszystkim stujka prosilbym o opinię każdego bo jestem poprostu w tym zielony. i ile lat trwa nauka żeby osiągnąć jakiś dostateczny poziom oczywiście u mnie będzie trwalo to dlużej bo tulko z książek bebe wiedze czerpać. Z gory dziękuje i prosze tego pytania nie odbierać żle. czekam na odpowidż

Zmieniony przez - jasio faso w dniu 2007-11-11 16:59:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 732 Wiek 33 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8051
poszukaj jakiegoś klubu czegokolwiek nawet oddaleonego o 30 km czy ileś tam
dwa razy w tygodniu przejechać taki dystrans to nie jest straszna sparawa(ja codziennie przejeżadzam prawie tyle do szkoły i jakoś nic mi nie ma)
jak będziesz ćwiczył dwa razy na tydznień w klubie a sam w domu robił jakieś treningi wytrzymałościowe, siłowe...to efekty będą w miare przychodzić