SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 438

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 194
Pierwsze 4 tygodnie:
Sniadanie:
50gr platkow owsianych + miarka odżywki białkowej + banan
lub
jajecznica z 3 jaj (2 żółtka, 3 białka) + chleb razowy żytni 70gr lub 3 kromki pieczywa Wasa + owoc
DO SNIADANIA ZAWSZE 2x OMEGA-3

Posiłek 2,3,4:
-80gr kury lub 80gr mielonego lub 80gr ryby zrobione na patelni na PAMie + ryż basmati 45g lub brązowy lub od czasu do czasu 170gr ziemniakow w mundurkach i do każdego posiłku warzywa oprócz strączkowych
- czasami jeden z tych posilkow to nalesnik (3jaja z dwoma żóltkami + 50gr platkow owsianych + lyzeczka kakao)
- czasem kanapki z chelba razowego zytniego 80gr z szynka chuda i warzywami
- jeśli posiłek był po treningu siłowym to do porcji miecha i warzyw dodawalam 50gr makaronu zwyklego

Kolacja:
-omlet z 3 jaj (3 bialka, 1 zoltko) do tego plaster szynki, ogórek swiezy, szczypiorek i pomidor i do tego 30gr masla orzechowego lub 30gr migdalow
-druga opcja to np 100gr makreli i do tego 30gr masla orzechowego lub awokado

Trening przez te 4 tygodnie wyglądał następująco:
pon- klatka, barki, plecy + brzuch + 35min cardio
sr- biceps,triceps + 35min cardio
pt- nogi + 35min cardio

do tego brzuch 2 razy w tygodniu po 6-8 serii od 10 do max powtorzen


Na koniec 4 tygodnia byl oszukany posilek fast food + slodkie. I od piątego tygodnia z jednego posiłku w ciągu dnia wyrzuciłam węgle - zostało mięcho i warzywa. Węgle były tylko okołotreningowe, a po siłowym treningu węgle: 50gr makaronu zwyklego. Oczywiście nadal 5 posiłkow w ciągu dnia co 3-4h. Po każdym posiłku oprócz kolacji jem łyżeczkę oleju kokosowego. Od 5 tygodnia zwiększone też zostało cardio 5x50min. Trening siłowy bez zmian. Tak 4tygodnie, a raz w tygodniu cheat meal (zazwyczaj niedziela).

Teraz zaczynam 8 tydzień i znowu zmiany:
W każde dwa dni jem tylko dwa posiłki z węglami licząc śniadanie, a każdego trzeciego dnia jem 4 posiłki węglowodanowe (tj. w pierwszych 4 tyg diety). Cardio zwiekszone 6x60min lub interwały 30min (90sek- szybki bieg, 60sek-wolny chód). Cheat meal raz w tygodniu w dniu kiedy mam 4 weglowodanowe posiłki.

Diete zostawiam do oceny. Czuje sie na niej w miarę dobrze, jestem typem łakomczucha, brakuje mi słodkiego i mleka. Nigdy nie miałam problemów z otyłościa zawsze byłam szczupła. 4lata temu skonczylam trenowac kajakarstwo, które trenowałam 7lat. Na dietę postanowiłam wejść by zgubić tłuszczyk z brzuszka i uwidocznić mięsnie. gdy to osiągnę (na redukcji) chcę zwiększyć masę mięśniową, przybrac na wadze (szczegolnie chce przybrac nogi,pupa). Nie wiem czy ta dieta jest dobra - zrobione przez 'profesjonaliste' lecz nie widze jakichs mega postepow. Czekam na oceny i z góry dzieki!!! :) Pozdrawiam sportowe świrki :)

Zdjęcia 1,2 są aktualne + dorzucam fotkę jaką formę chcę osiągnąć do lata (?) :P







Pozdrawiam, Paula!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1425 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229935
Redukcyjny? Ta dziewczyna na dole ma dużo więcej masy mięśniowej niż Ty... Dietę wrzuć na potreningu, bo nic tu nie widać. Wypełnij proszę ankietę działową, żeby informacje były wypunktowane i czytelne. Trening sugeruję fbw. Rozdzielanie na biceps triceps nie ma u Ciebie większego sensu. Ze zdjęć sylwetki wynika, że masz braki w umięśnieniu, trochę tkanki tłuszczowej, ale nie kwalifikuje się to pod redukcję. Dodaj też zdjęcia całej sylwetki przód bok tył - widoczne barki, stopy, ręce wzdłuż ciała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 194
Dlatego napisałam, że najpierw chcę dokonczyc redukcję, by wydobyc mięśnie i zgubić oponkę, a dopiero potem wejść na masę, by dojść do wymarzonego celu. Wszystko ma swoją kolej.
P.S - gdzie wypełnić ankietę?

Pozdrawiam, Paula!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1425 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229935
Ale skąd chcesz wydobyć mięśnie skoro ich nie masz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1425 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229935
Ankietę kopiujesz do swojego dziennika czyli tutaj. Jest w tematach podwieszonych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 194
Mam mięśnie, szczególnie na brzuchu, pod niewielką wartwą tłuszczu czuć bardzo dobrze zbudowane mięśnie brzucha. Ramiona i plecy również mam bardzo umięśnione. Dlatego tj. pisałam szczególnie chodzi mi o nogi i pupe. Redukcję zalecił profesjonalista, ja również zastanawiałam się czy nie zacząć od masy, ale dostałam odpowiedź, że najpierw muszę przyciąć sylwetkę i następnie rosnąć utrzymując uwidocznione mięśnie.

Pozdrawiam, Paula!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1425 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229935
Nie masz, chyba że to nieaktualne zdjęcia w każdym razie ramion nie widać a na brzuchu jest sporo tkanki tłuszczowej i wody (ale przecież nie składamy się tylko z brzucha i pracować trzeba nad całym ciałem). Nogi z kolei masz chude, zero mięśni i na diecie redukcyjnej z pewnością ich nie zbudujesz - a już zwłaszcza katując je godzinami cardio. Skoro jednak jesteś pod opieką profesjonalisty to słuchaj się jednej osoby, tak będzie lepiej.




Zmieniony przez - eveline w dniu 2017-03-05 15:37:02
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening i dieta do oceny , co nie tak ..

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny.

Fruzelina