SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 695

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1644
Cześć ,

Już dodawałem post ale chciałem się dowiedzieć bo mam na śniadanie i kolacje coś zrobić co będzie miało 50g białka i 45g tłuszczu makro musi się zgadzać , możecie doradzić co na te posiłki ugotować ? Oprócz jajecznicy z boczkiem bo w dni treningowe mam to na śniadanie .

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7105 Napisanych postów 6183 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 294350
ja robiłem omlet z jaj+chilli+imbir+cynamon+słodzik+wiórki kokosowe+ewentualnie kakao, przesmarowany w środku masłem orzechowym i jakby za mało białka było w środek, kazeina na gęsto lub twaróg zblendowany - proporcje pod swoje makro możesz ułożyć
na kolację możesz np tłustą rybę jakąś smignąć, albo mięso jakieś + np. sałątka z awokado
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8442 Napisanych postów 110219 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349773
Moze być ryba jakaś do tego sałatka, jak dasz parę gram węgli z sałaty się nic nie stanie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 283 dni Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 45
Siemka!

Mam do Was pytanko bo sam jestem jeszcze całkiem zielony jeśli chodzi o dietę. Do niedawna miałem sporą nadwagę... Wziąłem się za siebie i w końcu schudłem, jednak teraz poszło w drugą stronę i jestem za chudy. Ogarniam powoli ćwiczenia i treningi jednak mam problem jeśli chodzi o dietę i potrzebowałbym aby ktoś znający się na rzeczy pomógł mi to jakoś uporządkować. Średnio dziennie teraz przejadam ok. 2300-2400 kcal (wiem, że pewnie mało ale nie byłoby dobrze przerzucić się nagle z ok. 1800 na 3000 czy więcej). Wiem, że 50% dziennego spożycia składników odżywczych powinny stanowić węgle, 30% tłuszcze i 20% białko - staram się do tego stosować, częsciej nawet norma białek i tłuszczy u mnie wygląda odwrotnie.
Czy może ktoś rzucić okiem na moje menu? Jest ok czy powinienem coś zmienić?
Śniadanie to z reguły owsianka na mleku z owocami + odżywka białkowa. Razem ok 600 kcal. Ewentualnie jajecznica z 3 jajek + chleb razowy czy żytni.
II śniadanie: np. szejk z serka wiejskiego, jogurtu naturalnego i owoców np banany - razem ok 450 kcal.
Ewentualnie ryż, kurczak i warzywa (tutaj już wiecej kcali) czy przy braku czasu kanapki z jajkiem, pomidorem, sałatą itd...
Obiad bardzo różnie np. ziemniaki, ryż, makaron czy kasza do tego pierś albo schab itp + surówka - razem ok 700-800 kcal i zwracam uwagę na składniki odżywcze.
Podwieczorek to np. jakieś bakalie żeby uzupełnić tłuszcze ok 100 kcal.
Po treningu (najczęściej mam wieczorem) od razu jakiś banan, kefir albo baton proteinowy.
Kolacja na jakieś 2 godziny przed snem to np. jajka na twardo, makrela, kanapka z wędliną, filet z kurczaka albo gainer itp mniejsze porcje ok 200-300 kcal.
Inny problem to moja skłonność do tycia :/
Sprawa jeszcze do obgadania z trenerem ale Wasze zdanie też bym chciał zobaczyć. Podpowiedzcie czy jest w miarę ok albo nad czym warto byłoby jeszcze popracować. Treningi póki co 2-3 razy w tygodniu.


Zmieniony przez - Nowy0801 w dniu 2019-01-15 23:24:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7105 Napisanych postów 6183 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 294350
tutaj mało kto zobaczy Twojego posta, udaj się do działu odżywianie
https://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html
załóż temat, wypełnij ankietę, policz zapotrzebowanie wg tego wzoru
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
ułóż sobie dietę wg tych wskazówek
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
później wrzuć w ten swój nowy temat dietę wg tego wzoru
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
i postaramy się wtedy pomóc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Krewetki curry z groszkiem cukrowym

;