SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co jest nie tak?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1146

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam ,mam pytanie co jest nie tak z tą bieżnia? Nie znam się zbytnio na tym dlatego pytań bo Wydaje się dobra (dosc dużą prędkość maksymalna itd) tylko cena jak na tę specyfikację niska.
Prosze o odpowiedz kogoś kto sie zna czy moze bieżnia jest glosna , szybko pada ? Lub co sprawia ze.cena jest tak niska.

http://www.sportstech.com.pl/kolekcja/bieznie/bieznia-elektryczna-17-km-h-130kg-wznios-0-15-usb 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14650 Napisanych postów 53105 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400303
Pewnie jakość wykonania i dobór części jest dość kiepski.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 532
Czyli nie warto? Szybko moze sie zepsuć?
Da sie kupic cos dobrego za ok. 1000?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17678 Napisanych postów 132068 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460233
za 1000 zł to prędzej rowerek niż bieżnie, nie mówię że sieona akurat popsuje moze się okazać że bedzie chodziła, trudno to nazwać jakąś firmą, to jakiś no name jest.