SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcę zacząć ćwiczyć siłowo po ciąży . Jestem początkująca.

temat działu:

Ladies SFD

Ilość wyświetleń tematu: 11207

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Doradca
Ekspert
Szacuny 2451 Napisanych postów 12124 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 591096
Wczoraj padłam ale myślałam co poradzić, ale daja vu mnie uprzedziła i napisała dokładnie to co ja chciałam :P

Nie zachęcamy do obsesyjnego liczenia każdej kalorii ale jest to jednostka umowna, która pomaga przy takich "konsultacjach" online.

Dodam tylko, że wiem że jak pojawiają się dzieci to czasu jest mniej i bywa ciężko, ale musimy też myśleć o tym że nasz sposób odżywiania rzutuje na ich zwyczaje. Dobrze się za to zabrać i wprowadzić zmiany w menu całej rodziny :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
Wiem,że macie rację. Po prostu przechodzilam już przez zaburzenia odżywiania i bałam się, że mi znowu odbije jak się wkręcę w ważenie i liczenie . Jednak teraz jestem tutaj i bijecie na alarm gdy schodzę poniżej PPM, stawiacie mnie do pionu jak odlatuję. Dziękuję. Pokornie słucham i jem ładnie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
Dziś odwiedziłam babcię i jak powiedziałam, że nie chcę sernika, to się prawie rozplakala, więc zjadłam mały kawałeczek. Poza tym ,wszystko było zdrowe i domowej roboty. To, co mogłam wazylam, resztę wpisalam na oko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
.