SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Buty do biegania

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1730

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 764 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17259
Witam. Z racji że jest zimni i mokro. Po trawie się biegać nie da bo jest bagno (przynajmniej u mnie w parku) przerzuciłem się na bieganie po asfalcie lecz boję sie o stawy. Więc proszę o doradzenie mi w kwestii obuwia (jestem zielony w tych sprawach) jakieś tanie buty maks 200zl ale im taniej tym milej bo w suche dni wrócę na miękkie podłoże.
Z gory dziękuje i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 417
Im taniej tym lepiej - przejedź się do decathlonu i poproś tam o poradę ;) Kupisz dobre buty spokojnie w tej cenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 764 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17259
I tu jest pies pogrzebany Ponieważ mieszkam w Anglii i tu za bardzo nie mogę liczyć na porady od sprzedawców - dużo razy się zawiodłem i tu te tanie przedmioty naprawdę się szybko rozpadajął jak i ich słowa techniczne nie wszystkie do mnie docierają .. Dla tego proszę o jakieś sprawdzone lub pewne modele . Z góry dziękuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 764 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17259