SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak progresu na biceps

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 158

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 369
Witam. Trenuję od pół roku byłem 5 miesięcy na redukcji i od miesiąca zacząłem dietę na masę mięśniową. Wykonuje trening push pull legs I mam mały problem z ćwiczeniem na biceps ponieważ nie zanotowałem żadnego progresu a nawet upadek. W innych ćwiczeniach mam regularny progres tylko w bicepsie nie ma nic. Czy może być to spowodowane że w innych ćwiczeniach robię postęp toni biceps dostaje więcej po dupie czy to coś innego ? Z góry dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 173 Wiek 197 dni Na forum 197 dni Przeczytanych tematów 1262
Hmm ,a może byś tak podał jakiś plan ,lub chociaż więcej informacji o tym co robisz na ten biceps itp?

"Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Victor Hugo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 369
Wiosłowanie 4x 3-5
Wiosłowanie hantlami 4x 8-10
Ściąganie drążka nadchwyt 4x 5-7
Face pull 3x 12-15
Wzniosy bokiem na bramie 3x 12-15
Sztanga biceps 3x 8-10.


To jest plan no i ogólnie stanąłem na ciężarze 35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8235 Napisanych postów 150067 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187811
witaj, w planie tego typu, gdzie biceps i tak mocno pracuje przy cwiczeniach typu pull nie liczylbym na jakies ekstra progresowanie, to jets bardzo mala grupa miensiowa i nie wymaga sie od niej ciaglego progresu silowego, tutaj skup sie bardziej na tym, jak wyglada czy czy obwod ramion ze zmienia zwieksza/zmniejsza? tutaj bedziesz mial wyznacznim ewentualnego progresu, ciezary w przypadku grup miensiowych asystujacych to temat dosc delikatny i wielu zawodnikow wykonuje ramiona ciezarem stalym skupilbym sie bardziej na duzych grupach, jak tam progresujesz to wszystko powinno byc ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 369
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedź.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase do oceny

NutLove