SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Boldek+Test Prop+Wino

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2275

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8585
1.WIEK:19
2.WAGA:99
3.WZROST:181
4.WYMIARY:
BICEPS:42-43
KLATA:110-115
UDO:
TALIA:89-98
5.STAZ NA SILOWNI:3
6.DIETA
BIALKO:2.5-3g
WEGLOWDANY:5-6g
TLUSZCZ:2g
7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:1.naposim-100tab,2.deka(6tyg,c3d 400mg)+enan(10tyg,c3d 250mg)
8.TRENING:4xtydzien
9.CEL CYKLU:czysta masa mieniowa
10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:miesiac
11.POZIOM BF%
12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY):tycia
13.STAN ZDROWIA:b.dobry
14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA:
15.WYNIKI SILOWE
16.PPM podstawowa przemiana materii:
klata :130
martwy ciag :150
przysiad :145

PYTANIE:
Wiatam,planuje zrobic cykl z tych 3 srodkow (boldek,prop,wino).Czy moglby mi ktos rozpisac ten cykl?Dzieki za odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1842 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14814
przydalby sie do tego cyklu jeszcze enan albo mix
ile masz w pasie?

jeszcze 10 sogów i bede specjalistą

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 19103 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 120397
pasuje cypio wcisnac i byloby ok.

1-16 bold
1-10 cypio
11-18 prop
13-19 wino

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 424 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12309
albo:

1-10 cypio
1-14 bold
11-18 prop
9-17 wino
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8585
Hmm wydaje mi sie ze pas ok 97-98.Nie zabardzo orietuje sie jaki boldek i prop najlepiej?a co do wina to tab.czy sok?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 5957 Napisanych postów 74368 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624342
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 424 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12309
hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 5957 Napisanych postów 74368 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624342
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8585
Teraz chcialbym wiedziec jak bic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 5957 Napisanych postów 74368 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624342
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 19103 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 120397
no 9tygodni na winie niechcialbym byc. bold spokojnie kreci sie 16tyg. takze bylbym ku swojej wersji.

HIGH LIFE

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ostatnie porady przed grubym cyklem

Następny temat

konwertowanie do estrogenow

Zestaw 1