SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Boldek

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4332

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 518 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9111
siema! chciałem jakis srodek na sucha mase miesniowa i gestosc mieśnia. co powiecie na to?
boldek+prolo ale nie wiem w jakich dawkach moze ktos pomoze?
prop z jelfy a boldek?
za pomoc sogi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4500 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71522
Patrząc w profil wydaje mi się że trochę za wcześnie, jaki masz staż na siłce?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 101 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5743
dopiero co chciales zeby ci rozpisac prolo + meta
juz skonczyles?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 518 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9111
tylko sie pytam
przeciez napisałem ze potrzebuje a nie ze bede brał
staż 2-3 lata






Zmieniony przez - robert21 w dniu 2006-09-23 22:08:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4500 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71522
dawki od 200 do 400mg cykle mysle takie conajmniej 10tyg, z prolką jak najbardziej ale dla Ciebie jeszcze na ten srodek za wczesnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 518 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9111
ok. sog poszedł
jakbys mogł jeszcze wytłumaczyc mi dlaczego za wczesnie i na ktory cykl mozna go przyjąć to byłbym wdzieczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4500 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71522
Wcześnie dlatego że jak juz teraz zaczniesz ładować boldka to co będziesz ładował za np 2 lata
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2803 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12744
anapolon+tren

~ ex fatiga ~

~ masz pytanie? bernard_levaar@yahoo.com ~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1013
Wg mnie lepszym rozwiązaniem na pierwszy cykl jest npp lub boldenon , niż testosteron.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4500 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71522
a według mnie nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1610 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20492
A dlaczego nie? Boldek czy deka nie są mocnymi androgenami w porównaniu do teścia i wydaje się, że dla początkujących lub nawet zaawansowanych, ale dbających o swoje zdrowie i nie dążących do masy za wszelką cenę, to powinny być całkiem niezłe środki...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

winstrol

Następny temat

uodpornienie organizmu

nutlove nowy