SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bardzo mała masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 164 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6361
bartorexb
Mam bardzo poważny problem.
Wszystko się wyjaśnię kiedy powiem że mam 180 cm wzrostu i 50 kg wagi .
Jestem bardzo chudy i pilnie szukam diety która pozwoli mi przytyć tak abym mógł uczęszczać na siłownie bez wstydu.
Słyszałem że jeżeli idzie się na siłownie to przez ćwiczenia męczy się
i w końcu jest się głodnym i tak można przybrać na wadzę lecz cięzko jest mi to wyobrazić...

Miło by było zobaczyć jeszcze jakieś odżywki... Szczerze mówiąc nie znam się na nich i dopiero zaczynam się nimi interesować (ze względy na chęć i zapał pójścia na siłownie).

Proszę o rady, gdyż nie tylko tutaj oblegam forum.
Proszę oceńcie też rady z tego forum, które mi was poleciło :D
Forum :)

Zmieniony przez - bartorexb w dniu 2011-12-23 17:56:15


Zakaz wszelkich używek.Racjonalne zywienie 5 posilkow dziennie
No moze nie 5 jak to Krzysztof doradza a conajmniej 6 w odstepach 1-5-2,5h.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 363