SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BJJ a Submission?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6778

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 396
Witam.Obrazu mówię,że jestem początkujący w grapplingu i mam strasznie banalne pytanie , dlatego zanim przeczytasz dalszą część tego posta,usiądź wygodnie i przygotuj się na tzw."rotfla" Mówią ,że kto pyta nie błądzi... :)tak więc ; Czy BJJ różni się czymś od submission oprócz braku kimona w przypadku tego drugiego?tzn chodzi mi glownie o techniki ,czy są inne itp...SŁYSZAŁEM ,że w submission nie ma sprowadzeń do parteru ,tylko odrazu sie zaczyna w parterze...to prawda?i jak jest z zawodami?wszystkie większe zawody odbywają się w kimonie ? proszę o odpowiedzi bez złośliwości ,jako iz odrazu się przyznałem ,że jestem w tej dziedzinie newbie ;) Dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 691 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8789
drugiego wersu nie skumalem z Twojej drugiej wypowiedzi :P
chodiz o to ze oni maja taka technike wiec im to nie robi na jakich zasadach walczą (po za tym sa zaprawieni juz w bojach)
pomimo faktu cwiczenia glownie w gi maja o wiele lepsza technike niz ludzie ciwczacy bez gi i walczac na zasadach MMA/SF
jest to zasluga raczej tego ze zaczeli ciwczyc bardzo wczesnie parter a takze pod znakomitymi nauczycielami sie szkolili i dlatego maja taka technike
nie jest to spowodowane tym ze cwicza glownie w gi a nie bez wedlug mnie
biore to na chlopski :D
rozum podalem kilka argumentow za tym zeby ciwczyc bez gi a nie w gi idac na MMA :P
...