SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Arnold king radzi...co myslicie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3472

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
w jednej ze stron Arnolda Schwarzeneggera znalzłem jego plany jeden był dla niezaawansowanych własciwie nie wiem czy juz moge sie so zaawansowanych zaliczac !! cwicze dwa lada ale z przerwami (operacja stawu łokcioweg,kilka chorób..ale nie wazne) wyniki mam dobre i stosuje duzo suplementow własciswie to tamta zime przetrenowałem cała z dieta na masse i poszło niezle ....ale nie o tym....chodzi o to ze Arnold proponuje zestaw na !! Duze partie miesniowe 3-4 cwiczenia po 5 seri po 12 pow. na małe 2 cwiczenia po 5 seri po 12pow. i twierdzi ze to najlepszy zestaw na mase !! jade tym treningiem od wrzesnia jest za***ista pompa ale czy to wystarczy z gazet i forom wiem ze mase daja duze ciezary a nie dam rady zrobic tyle seri i powtorzen z duzym ciezarem co o tym sadzicie stosowac ten trening chociaz do grudnia ?? chodzi mi o sam schemat 5seri i 12 pow !!...odp !??

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
A może opisz dokładniej na jakiej podstawie uważasz,że jesteś gotów na taki trening-daj coś o sobie.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
Własciwie jest to rening niby dla początkujacych ja mam kontakt z siłka 2lata moge powiedziec ze rekord ławy 130g x 1 bicu 38 klata 111 udo 57 łyda 39-40 pas 82 kark 40-41 to wyniki z zimy troszke gorzej jest po lecie ale to sie nadrobi ;)) nie wiem czego jeszcze mam ci napisac Michał o sobie zalezy co chciałbys konkretnie wiedziec cała zime cwiczyłem schematem 3cwiczenia 4 serie 6,8,10 pow. 4 razy w tyg kazda partia raz w tyg !! a plan Arniego obejmuje 6 dni kazda partia 2 razy w tyg 3-4 cwiczenia po 5 seri 12pow. terning wydaje mi sie bardziej na rzezbe niz na mase lecz jest niescisłosc gdyz nie ma podanych przerw miedzy cwiczeniami (ile czasu ja robie z 1.5min) i tak siedze 100min na siłce a wydaje mi sie ze 60min powinno juz wystarczyc gdyz potem to juz chyba sie spalamy i nie ma sensu siedziec dłuzej !! zwłaszcza ze jeden z trenerow z miejskiej siłowni (startował niedawno w zawodach moze znasz Dariusz Prałat -leszno był opisywany w kulturystyce) powiedział ze zawodnik do puki nie wazy 90kg powinien wykonywac kazda partie 2 x w tyg schematem 3 cwiczenia na duza partkie po 4 serie 8-10 pow. a małe 3 cwiczenia 3 serie 8-10 pow....to chyba tyle jak cos jeszcze to pytak !! :)

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
jakby co to zerkni w moj profil jest tam moje foto z przed roku mniej wiecej tak wygladam po lecie moze troche wiekszy :>>

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 634
Michail, prawdzie obiektywnym jestes moderatorem. Usunales swoj wlasny art za naruszenie regulaminu

Podziwiam i doceniam


"Jeszcze nie zacząłem walczyć" - John Paul Jones

"Jeszcze nie zacząłem walczyć" - John Paul Jones

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Osobiście polecam-biorąc pod uwagę Twój staż-spilt 4x tyg-każda grupa 1x.
Moze taki układ:
1-nogi+brzuch
2-klatka+trice
3-w
4-plecy+bice
5-barki+brzuch
6-7-w
No i zgadzam się-długość treningu nie powina przekraczać 75 minut-po tym czasie cięzko o odpowiednią koncentrację, technikę i zwyczajnie jeśłi trening jest dobrze ułożony-to po 75 minutach nie powinno juz być nic do robotypoza prysznicem lub lekkim stretchingiem...

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
Michał jesli spojzysz ma moje profil i zdiecie widac braki w ramieniu mam z nim spory problem a czytałem gdziesz ze partie słabe robic na początku tyg co do planu Arniego to wygladał mniej wiecej ta

pon\czw - plecy,klata,brzuch
wt\pią - bary,biceps,triceps,przedramie,brzuch
śr\sob - nogi,dolny grzbiet,brzuchy
nd - wolne

jak widzisz wtorki to poprostu koszmar !! nie nazekam na ten plan zastanawiam sie tylko czy pasuje on do mnie i czy taki układ jest dobry bo wydaje mi sie on troche dziwnym połączeniem :> zawiera bardzo proste cwiczenia liczy sie sztanga i sztangielki jak prymityw moze własnie w tym tkwi sęk !! pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Wiesz-cięzko jest oceniać nie znając kontekstu-w jakim użyty został ten plan.
Osobiście nie polecam go Tobie.
A jak u Ciebie z nogami?
No i podaj jak trenujesz ramiona-może cs jest nie tak z planem-podaj go w całości ok??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
Wiesz z nogami to u mnie ze sa dosc masywne ale ulane 2 lata tez biegałem w klubie 100m i troche je robudowałem ale teraz boje sie je robic zeby sie nie powiekszyły bo nie moge dostac na siebie dzinsów :> wiec robie tylko łydki.....co do bicepsa i tricepsa to tak mam bolące stawy wiec tricu rbie małym ciezarem zazwyczaj "sciaganie linki,odchylanie stangielki w tył w opadzie,pompki na poreczy..aktualeni do planu Arniego jest wyciskanie w waskim uwchwycie i francuskie wyciskanie sztangi..ale ja robie to co podałem wczesniej jest mniej urazowe dla mnie" biceps moge robic duzym ciezarem ale na sztandze sztangielki to moja słaba strona aktualnie robie sztanga prosta i małe sztangielki w siadzie z skretem nadgarstkow biceps i triceps 5 seri na kazde cwiczenia po 12pow. a wczesniej nie znajac planu Arniego robiłem schemar 3 czwiczenia 4 serie 8-10pow. i mniej wiecej tak sztanga łamana ,sztanga prosta, sztangielki młotkowe albo wyciag na pompe....moze robie cos nie tak a moze mam słaba genetyke ramienia :((

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1-daj pokój już temu Arniemu-to nie dla Ciebie-myśłałem,że to już ustalone
2-co z tymi stawami-jak robisz tric bolą, jak bic-nie??!?!?!?
3-rozpisz proszę czytelnie w punktach trening biceo i triców-ok??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2960
Ok to tak stawy (nie wiem o co chodzi to moze byc cos wrodzone miałęm operacje lewego łokcia "cos skruszone mi zawadzało"ale juz jest spox teraz cos sie dzieje z prawym zrobiłem foto ale musze sie skonsultowac tzn teraz skupmy sie na cwiczeniach

cwicze bica razem z tricem !! 2x w tygodniu
-uginanie ze sztanga prosta 5 x 10-12
-naprzemienne uginanie ze sztangielkami 5 x 10-12
-francuskie na wyciagu w lezeniu 5 x 10-12
-pompki na poreczy 5 x 10-12
tak cwicze aktualnie
wzeszłej zimy było tak

-uginanie ze sztanga prosta 4 x 8-10
-uginanie ze sztanga łamana 4 x 8-10
i czasem cos na dopompowanie (modlitewnik lub wyciag 2 x max)ale modlitewnik jest dla mnie bolesny (stawy)
triceps podobnie jak pisałem poprzednio tyle ze jeszcze 4 x 8-10
-pompki
-francuskie ale na wyciagu
-odchylanie sztangielki w opadzie

moze zle ze łacze trica z bicem moze zle ze cwicze je 2 x w tyg !!
mam pytanie dosc trudne !! skoro mam braki w genetyce do duzych ramion to powinienem je katowac czesciej czy dawac wiecej czasu po ciezkim treningu na odbidowe i regeneracje ?? jak robie 1 w tyg to mam niezły zakwas i lepsza pompe na treningu niz jak robie 2 x w tyg ?? co robic odp..

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

-moze pkt ??

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

setki - 100 powtórzeń

Następny temat

Masa i siła klatki i barków-jak?

Zestaw 1